Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@02:11:11 GMT

ناصحی: خیلی دردناک سقوط کردیم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۶۸۲۷

ناصحی: خیلی دردناک سقوط کردیم

کاپیتان شهرخودرو می‌گوید تیمش در طول فصل جاری از سوی مسئولان حمایت نشد و سقوط دردناکی داشت

رضا ناصحی، کاپیتان شهرخودرو بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس و سقوط به لیگ دسته یک گفت: برای من خیلی سخت است. یک سال سکوت کرده بودم. خیلی مشکلات داشتیم. طوری که باید حمایت نشدیم. به عنوان کاپیتان ابومسلم، پدیده و شهرخودرو، واقعا تنها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده‌ای به من خرده می‌گرفتند که نباید کار کنم. ما این تجربه را برای ابومسلم، سیاه جامگان و پیام داشتیم و چوبش را هم خوردیم و مدت‌ها تیم نداشتیم. وجدانم راحت است که برای تیم شهرم تلاش کردم. حالا بعضی‌ها با ما عناد دارند. هیچ مشکلی نیست. این تیم افتاد و ما از فردا حسرت می‌خوریم که یک تیم لیگ برتری داشته باشیم. هیچ کسی دغدغه تیم را نداشت و کنار ما نبود. تنها کسانی که زحمت کشیدند، بازیکنان باشرف بودند که در تمام فصل زحمت کشیدند.

کاپیتان شهرخودرو در پاسخ به این سوال که چرا اسامی افرادی که به این تیم کمک نکردند را بیان نمی‌کند گفت: مشخص است دیگر؛ اسم خاصی را نمی‌آورم. شاید نمی‌توانستند کمک کنند. همه شهرها به تیم‌های خود کمک می‌کنند و پای کار هستند اما در مشهد این اتفاق رخ نمی‌دهد. شاید با فوتبال مشکل دارند. همیشه در مشهد به فوتبال رسیدگی نکردند. ما یک استادیوم زیبا در مشهد داریم اما ما که نتوانستیم در آن بازی کنیم. چقدر دردناک سقوط کردیم. استادیوم به آن زیبایی داشتیم اما در ورزشگاه ثامن الائمه میزبان پرسپولیس بودیم و در سوی مقابل نساجی در ورزشگاه امام رضا میزبان ذوب آهن بود.  سرم را با راحتی روی بالش می‌گذارم چون تمام تلاشم را گذاشتم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رضا ناصحی ، تیم فوتبال شهرخودرو ، استانی ورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رضا ناصحی تیم فوتبال شهرخودرو استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از آمار افزایش تصادفات موتورسواران در تهران و روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران ببینید.

کد خبر 847892 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها موتور و موتور سوار پزشکی قانونی خبر مهم تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو