Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: جنگیدن در شرایط حال حاضر فوتبال ما سخت است و زور ما نرسید که بتوانیم موفق شویم.

به گزارش ایران اکونومیست، داوود سیدعباسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس که با شکست شهر خودرو و سقوط این تیم همراه بود اظهار داشت: این فوتبال جنگ نابرابر است. 5 هفته است تیم ما کشتند، مدام پشت سر هم گفتند باید اخراج می‌شد ولی نشد و پنالتی امروز ما را هم نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حق امروز ما باخت بود؟ این تیم یک روز خوش در این فصل ندیده چرا حقش را نمی‌دهید؟ چرا راحت از کنار این بازیکنان رد می‌شوید. اگر VAR بیاید در فوتبال ایران چه امتیازهایی که ردو بدل نمی شود. مثل یک تیم سرراهی با ما برخورد کردند. از دور همه دیدند پنالتی شده اما نگرفتند.

وی افزود: چهار بازی است که می‌گویند داوری اشتباه کرده است. قدر تیم‌های شهرستانی را باید بدانید اما ما از اول فصل یک تیم سر راهی بودیم در مورد چه چیزی باید صحبت کنم. مقابل پرسپولیس چه کاری باید انجام می‌دادیم که انجام ندادیم؛ در نیمه اول خیلی خوب نبودیم اما در نیمه دوم دیگر باید چه کاری می‌کردیم.

سید عباسی تاکید کرد: بازیکنان درصد زیادی از قراردادهایشان را نگرفتند آن هم با وضعیتی که تیم از ابتدای فصل داشت و اتفاقاتی که در تیم شهرخودرو افتاد. خدایی آن بالا هست؛ 6 هفته است که داوری علیه تیم ما بود. هیچکس صدایش در نیامد. مدام می‌گفتند این هفته هم اشتباه شد، هفته پیش هم یک اشتباه دیگر؛ واقعا چه بگویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو تأکید کرد: نمی‌دانید این بازیکنان با چه وضعیتی بازی می‌کنند. زورمان نمی‌رسد به پرسپولیس هم بابت این برد تبریک می‌گویم مسئولان استانی چه بالاهایی سر این تیم آوردند.

سرمربی شهرخودرو با انتقاد شدید از شرایط تیمش اظهار داشت:  بازیکنان تیم ما از اول فصل خودشان بودند و خودشان و کسی پشتیبان نبود. متاسفانه مانند تیم سرراهی با ما برخورد کردند کمک داوری بازی به من می‌گوید تقصیر داور بوده است. داور صحنه را ندید اما همه دیدند که پنالتی بود؛ اگر این پنالتی نبود من دیگر سر فوتبال نمی‌آیم. چهار هفته باید بازیکنان حریف را مقابل ما اخراج می‌کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم شهرخودرو برای تمام تیم‌های شهرستانی درس عبرت شود. در مورد چه صحبت کنم در مورد مسائل فنی چه بگویم. 40 درصد بازیکنان ما اولین بارشان است که در لیگ برتر بازی می‌کنند. حق بازیکنان ما را ندادند آن دنیا جواب پس می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خاطرنشان کرد: 6 هفته داوران با اشتباه سهوی علیه تیم ما سوت زدند. در این شرایط باید دست این بازیکنان را باید بوسید. زورمان نمی‌رسد.

سیدعباسی در پایان صحبت‌هایش گفت: واقعا VAR بیاورید و ببینید کدام تیم قهرمان می‌شود. ببینید نتایج چگونه دگرگون می‌شود.

تیم شهرخودرو با قبول شکست دو بر یک مقابل پرسپولیس به لیگ دسته اول سقوط کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم سر تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست