Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:49:21 GMT

نتایج هفته بیست‌ونهم لیگ‌ برتر فوتبال+ جدول

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۶۸۶۸

نتایج هفته بیست‌ونهم لیگ‌ برتر فوتبال+ جدول

رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، با برگزاری سه دیدار معوقه، امروز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، امروز _یکشنبه، هشتم خردادماه_ با برگزاری سه دیدار معوقه به پایان رسید.

فولاد ۳- سپاهان صفر

از ساعت ۲۰ تیم‌های فولاد و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرِنا مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود فولاد میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیاندا پاتوسی در دقیقه ۴۱، حمید بوحمدان در دقیقه ۶۷ و آرش رضاوند در دقیقه ۷۹ برای فولاد گلزنی کردند.

پرسپولیس ۲ - شهرخودرو یک

پرسپولیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی میزبان شهرخودرو مشهد بود که در نهایت پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک شهرخودرو را شکست داد. این نتیجه پرسپولیس را به رده دوم رساند و شهرخودرو را به لیگ دسته‌اول بازگرداند. گل اول پرسپولیسی‌ها با گل به خودی به ثمر رسید و گل دوم آنان را سیامک نعمتی در دقیقه ۵۹ وارده دروازه شهر خودرو کرد. تک گل شهر خودرو را نیز محمدابراهیم رضازاده در دقیقه ۵۵ وارد دروازه کرد.

تراکتور ۲- فجرسپاسی یک

تیم‌های فوتبال تراکتور و فجر سپاسی در ورزشگاه یادگار امام روبروی یکدیگر قرار گرفتند. در این دیدار تراکتور با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و یک هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر سقوط فجر سپاسی به لیگ آزادگان حتمی شد. امید منصوری در دقیقه ۹ برای فجر و محمد عباس زاد در دقیقه ۲۳ و نریمان جهان در دقیقه ۳۹ برای تراکتور گلزنی کردند.

ذوب آهن صفر - نساجی صفر

ذوب آهن میزبان تیم تراکتور بود که این دیدار بدون گل به پایان رسید. با این تساوی نساجی ۳۳ امتیازی شد و ذوب آهن به امتیاز ۳۷ در این فصل رسید.

مس صفر- استقلال ۲

تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال در روز سه شنبه _سوم خردادماه_ از ساعت ۲۰ به مصاف یکدیگر رفتند که استقلال با دو گل به پیروزی رسید. در این دیدار امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی پور برای استقلال گلزنی کردند.

صنعت نفت آبادان ۲_ نفت مسجدسلیمان ۲

بازی صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. مهدی هاشمی نژاد و عماد میرجوان برای صنعت نفت و اامید حامدی فر و میثم تهی دست برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کردند.

آلومینیوم اراک یک-پیکان یک

آلومینیوم اراک و پیکان در این هفته با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. گل‌های این دیدار را محمدرضا آزادی و پیمان رنجبری به ثمر رساندند.

هوادار صفر- گل گهرسیرجان ۲

هوادار در استادیوم پاس قوامین میزبان گل گهرسیرجان بود که با نتیجه ۲ بر یک مقابل شاگردان قلعه نوعی شکست خورد. در این دیدار رضا شکاری دبل کرد و دو گل گهر را به ثمر رساند.

جدول لیگ برتر:

کد خبر 578526

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جدول نتایج فوتبال نتایج لیگ برتر جدول لیگ لیگ برتر فوتبال نتایج فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پایان رسید گلزنی کردند لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرو به سپاهان می‌رسد؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را طی می‌کند، احتمالا نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان