Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@15:09:32 GMT

فولاد 3 - سپاهان 0؛ بردی برای آبادان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۶۹۱۳

خبرگزاری آریا- فولاد در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر میزبان سپاهان بود.
به گزارش آریا، فولاد و سپاهان در بازی معوقه هفته بیست و نهم به مصاف هم رفتند. این بازی از حیث کسب جایگاه بهتر در پایان لیگ برای دو تیم حائز اهمیت است، سپاهان می تواند رتبه دوم را مال خود کند و فولاد رتبه چهارم. پیش از آغاز بازی سپاهان با 55 امتیاز در رتبه دوم جدول و فولاد با 45 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بعد از یک دقیقه سکوت برای حادثه تلخ متروپل آبادان آغاز شد.
در نیمه اول بازی متعادل دنبال شد اما این فولاد بود که توانست از موقعیت ایستگاهی در نزدیکی محوطه سپاهان استفاده کند و پاتوسی یک گل بسیار زیبا را به ثمر رساند. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید. در نیمه دوم اما فولاد از موقعیت های خود عالی استفاده کرد و توانست سه بر صفر در این بازی پیروز شود. می توانیم بگوییم در سوی دیگر میدان سپاهان هم همین اندازه فرصت گلزنی داشت اما عملکرد عالی دروازه بان و مدافعان فولاد دروازه این تیم را بسته نگه داشت.
در بسیاری از دقایق نیمه دوم شاهد تشنج در بازی و درگیری بازیکنان دو تیم بودیم و داور بارها کارت زرد را از جیبش خارج کرد و هم بازیکنان و هم نیمکت نشینان دو تیم را با کارت زرد جریمه کرد. با این حساب سپاهان همان 55 امتیازی ماند و رتبه دوم را یک هفته به پایان لیگ به پرسپولیس داد. فولاد نیز در 48 امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماند و جایش را به گل گهر نداد.
ترکیب فولاد: شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری (تعویض دقیقه 90 با علیرضا کوشکی)، وحید حیدریه، محمد آبشک (تعویض دقیقه 84 با محمدرضا خلعتبری)، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی (تعویض دقیقه 83 با سینا شاه عباسی)، آرش رضاوند (تعویض دقیقه 90 با احمد عبدالله زاده)، لوسیانو پریرا (تعویض دقیقه 83 با ساسان حسینی)
سرمربی فولاد: جواد نکونام
ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (تعویض دقیقه 73 با علیمحمدی)، محمد کریمی، سروش رفیعی (تعویض دقیقه 73 با رضا میرزایی)، میلاد جهانی (تعویض دقیقه 45 با ولسیانی)، شجاد شهباززاده، شهریار مغانلو
سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا
دقایق حساس:
دقیقه 7: روی یک حمله سریع از سوی بازیکنان سپاهان، فرصت شوت زنی خوبی برای کریمی از پشت محوطه جریمه فراهم شد و ضربه زمینی خطرناک او با فاصله‌ای کم از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 25: شوت رفیعی با اختلاف زیادی راهی اوت شد.
دقیقه 36: بهترین موقعیت بازی در دقیقه 36 با ارسال آبشک روی دروازه سپاهان و به محوطه شش قدم ایجاد شد که مظاهری به صورت دو ضربت توپ را گرفت و در برگشت با کمک مدافع سپاهان توپ به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 38: ضربه لوسیانو پریرا با فاصله کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 47: پاس در عرض شهباززاده موقعیت خوبی برای گلزنی سپاهان ایجاد کرد ولی توپ از بازیکنان رد شد و در ادامه شوت نورافکن به جایی نرسید.
دقیقه 56: ضربه چیپ امید نورافکن در حال ورود به دروازه بود که مدافع فولاد خودش را رساند و توپ را از روی خط به زمین برگشت داد.
دقیقه 68: تیم فوتبال سپاهان موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که داور مسابقه به دلیل مصدومیت بازیکن فولاد بازی را متوقف کرد. این اتفاق منجر به اعتراض بازیکنان و نیمکت نشینان سپاهان شد که درنهایت با کارت زرد برای رضا فتاحی سرپرست این تیم پس از یکی دو دقیقه تمام شد.
دقیقه 75: ضربه سرکش ساسان انصاری پس از برخورد به گولسیانی راهی کرنر شد.
دقیقه 77: سپاهان باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد ولی با بی دقتی مهاجمان این فرصت هم از دست رفت.
دقیقه 78: پوشش خوب مدافع فولاد و خروج گردان سبب شد تا شهباززاده نتواند ضربه خود را به گل تبدیل کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد سپاهان تعویض دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089355

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید