Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مسگرانی   در اجلاس مدیران ستادی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: توجه به فرهنگ والای دینی ولایی و فرهنگ رضوی از مهمترین رویدادها و برنامه فرهنگی است که نقش سازنده ای در تربیت جوانان دارد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با استقرار دولت آیت الله رییسی و رونمایی از سند تحول دولت مردمی و انقلابی، عدالت‌محوری و خانواده‌مداری دانش‌بنیان و مردم پایه باید در همه برنامه‌های فرهنگی هنری مورد توجه برنامه‌ریزان این حوزه باشد و انگیزه و ایده اصلی برنامه‌ها کمک به رونق تولید ملی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی درنظر گرفته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از برنامه‌هایی حمایت می‌شود که دارای جهت‌گیری درست و مناسب با اسناد بالادستی و سند برش مهندسی فرهنگی استان و سند دولت مردمی و انقلابی باشد.

او گفت: همزمان با ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وهمزمانی با ایام دهه کرامت و بزرگداشت ۱۵ خرداد، نمایشگاه آثار گرافیک در زاهدان و برخی شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.



باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی سبک زندگی اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر