Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  گفت: طول کلی مسیر ارتباطی زاهدان - خاش ۱۷۵ کیلومتر است که احداث بزرگراه در این محور در قالب پنج قطعه مورد توجه قرار گرفته است بطوری که قطعه یک آن بطول ۲۰ کیلومتر به این اداره کل و مابقی قطعات برای ساخت به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطاء اله اکبری گفت: بر این اساس این اداره کل احداث باند دوم در قطعه یک بزرگراه زاهدان- خاش را از سال ۹۸ آغاز و با پیگیری‌های لازم در تخصیص به موقع اعتبارات تا سال گذشته ۱۳ کیلومتر باند دوم در این محور در محدوده ورودی شهر زاهدان که بیشتر آمار تصادفات را داشت به بهره برداری رساند.

او گفت: همچنین ساخت هفت کیلومتر باقی مانده این مسیر نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد توسط این اداره کل در حال انجام است که با تزریق ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بزودی به طور کامل شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به پروژه‌های راهسازی شمال استان گفت: جاده‌های سیستان و بلوچستان هم اینک به کارگاه‌های راهسازی تبدیل شده است بطوری که ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و فعال بودن ۱۲ کارگاه راه سازی و اشتغال افزون بر ۲ هزار نفر در محورهای زابل- زاهدان، زاهدان- بیرجند، میرجاوه- زاهدان- بم و زاهدان- خاش، اسکل آباد- گوهرکوه بزمان و زابل - زهک در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی پروژه های عمرانی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان بارانی شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر از ۴۱ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان گزارش باران مخابره شد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طی 24 ساعت اخیر از 41 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان سیستان و بلوچستان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان واقع در شمال استان گزارش باران مخابره شد که این بارندگی در زابل آبگرفتگی معابر را در پی داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از تیمورآباد از توابع شهرستان هامون 32، زابل 7.9، زهک 1.5، هامون 3.6، هیرمند 0.1، زاهدان 1.8، چاه رحمان از توابع زاهدان 31، نصرت آباد 1.7 و خاش 0.6 میلیمتر باران گزارش شد.

وی بیان کرد: تا امشب در سطح استان به ویژه ارتفاعات مرکزی و غربی، رگبار و رعدوبرق بهاری، تندباد موقتی و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود که این شرایط با شدت کمتر در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

حیدری ادامه داد: شنبه تا سه‌شنبه روی سواحل و نواحی جنوبی استان وزش باد برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان