Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حسنیان عصر یکشنبه در حاشیه اجرای رزمایش جهاد امیدآفرینی در شهرستان چهارباغ اظهار کرد: ویژه برنامه «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله» با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در راستای رزمایش جهاد امیدآفرینی و گرامیداشت نام و یاد شهید ناصر رسولی در سالگرد شهادت در مهدی‌آباد این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امری که در جبهه ما حاکم بود و ما را پیروز کرد، فرهنگ عاشورایی بود، تصریح کرد: در تاریخ اسلام و شیعه غیر از نیم روز کربلا که برای بقای اسلام ماندگار شد و جز در این جنگ هشت ساله دفاع مقدس در هیچ کجا انسان‌ها برای جان دادن از یکدیگر سبقت نمی‌گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک نفر برای رسیدن به فرماندهی یک قدم برنمی‌داشت و رایزنی نکرده است، متذکر شد: در هشت سال دفاع مقدس همه چیز خدا بود و غیر خدا جا نداشت.

کد خبر 5502387

منبع: مهر

کلیدواژه: چهارباغ گروههای جهادی بسیج ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا آلودگی هوا متروپل آبادان ابادان شهادت امام صادق ع اردبیل نماهنگ سلام فرمانده احتکار شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تغییر دین خود از مسیحیت به اسلام در نشست خبری پس از پیروزی برابر استقلال ملاثانی در اهواز مورد سوال قرار گرفت و در واکنش به آن گفت: می‌دانید که هیچ وقت برای پاسخ دادن به سوال‌های غیرمرتبط مشکلی ندارم. مشکلی ندارم ولی مسئله شخصی من با مسئله حرفه‌ای جداست.

او جملاتش را به این شکل در کنار هم قرار داد و اضافه کرد: چون پرسیدید و کنجکاو هستند، باید بگویم بله. با افتخار مدتی پیش به دین اسلام روی آوردم و یکی از شما هستم. حتی عضوی از خانواده های ایرانی. می‌خواستم آخر فصل درباره این موضوع صحبت کنم، چون مسائل شخصی را در درون خودم نگه می‌دارم. اما چون بیان کردید، بله این حقیقت دارد.

ویدئو: 331140

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی