Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اتفاقات تازه‌ای را شاهد بودیم که متاسفانه علیه تیم ما رخ داد؛ چه کسی جواب گریه‌های بازیکنان ما را می‌دهد.

به گزارش ایران اکونومیست، سیدمهدی سیدصالحی با اشاره به شکست تیم فوتبال شهرخودرو برابر پرسپولیس که منجر به سقوط این تیم به رقابت‌های دسته اول فوتبال کشور شد، اظهار داشت: به بازیکنان باغیرت تیم‌ خودمان خسته نباشید می‌گویم چرا که با تمام وجود و سختی‌هایی که از اول فصل گریبان‌گیر تیم ما شد، از جان و دل مایه گذاشتند اما تا کجا؟ 

مدیر تیم شهرخودرو، ادامه داد: مقابل پرسپولیس که یکی از تیم‌های پرمهره لیگ است پنالتی ما را نمی‌گیرند آن هم دقیقه ۸۰ و در شرایطی که بازی ۲ بر یک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بازی قبل مقابل استقلال باید یک بازیکن آنها اخراج می‌شد که نشد. در بازی با پیکان هم همینطور. چطور برای تیم‌هایی که رده پایین‌تر یا هم رده ما در آستانه افتادن هستند، این اشتباهات داوری  اتفاق نمی‌افتد؟

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو گفت: مگر می‌شود ۲۹ هفته اشتباهات داوری برای ما باشد؟ ما یک امتیاز از داوری سود نبردیم. حق بچه‌های ما این نبود. ما که از اول فصل تیم غریب و تنهایی بودیم، هیچ کسی را نداشتیم. هر شهری می‌رفتیم همین بود در شهر مشهد هم غریب بودیم. کسی پشت تیم ما نبود، مگر می‌شود یک بازیکن اول فصل بازی نکند؟ ببینید چه اتفاقی افتاده است. 

وی تاکید کرد: اتفاقات جدیدی متاسفانه رخ داد. چه فایده؟ جواب گریه بچه‌های ما را چه کسی می‌دهد؟ دلم برای این می‌سوزد با فوتبالی که بازی کردیم جای ما اینجا نبود. مردم مشهد بدانند ما واگذار کردیم و می‌خواهیم بدانیم چه کسی جواب بچه‌های ما را می‌دهد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: پرسپولیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم

پپ گواردیولا با توجه به بازی ناتینگهام فارست و وضعیت چمن سیتی‌گراند، احساس خوش‌شانسی می‌کند.

طرفداری | منچسترسیتی بازی‌ها را یکی پس از دیگری می‌برد. 

با پیروزی 2-0 مقابل ناتینگهام فارست، شاگردان گواردیولا در صورت چهار برد دیگر به اولین تیمی در تاریخ تبدیل می‌شوند که لیگ برتر انگلیس را چهار بار متوالی فتح می‌کند. سیتیزن‌ها این روزها در کنار خط حمله آتش خطرناک، در خط دفاع نیز عملکرد خوبی دارند. آن‌ها طی سه بازی اخیر در مجموع تمامی رقابت‌ها کلین‌شیت کرده‌اند. پپ گواردیولا مقابل دوربین اسکای در واکنش به پیروزی مهم تیمش گفت:

بازی سختی بود. آن‌ها با بازیکن‌های سرعتی و باکیفیت، پرس سنگینی انجام دادند. ما در شرایطی که ۱۰ نفره بودند، گل زدیم. با توجه به شرایط زمین، برای فارست بدشانسی بود. آن‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. یک پیروزی عالی برای منچسترسیتی بود. ما بازی‌های زیادی داشتیم و حالا یک هفته‌ی طولانی برای ریکاوری داریم. امروز خیلی خیلی خیلی خیلی اذیت شدیم! برای ما بسیار دشوار بود. آن‌ها برای هدف فوق‌العاده‌ای بازی می‌کردند. ما امروز خوش‌شانس بودیم.

گواردیولا در مورد شرایط زمین ناتینگهام فارست ادامه داد: 

در نهایت، ما سود بردیم، چون آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند و اگر زمین بهتر بود، با بازیکنان سرعتی، برای فارست بهتر می‌شد. این موضوع قطعی درست است.

علت تغییرات نیمه دوم منچسترسیتی چه بود؟

ما پاس‌های بیشتری می‌خواستیم. وقتی توپ را نداریم، نمی‌توانیم دوام بیاوریم، دچار مشکل می‌شویم. کواچیچ برای آن پاس‌های اضافی خیلی کمک کرد. بعضی وقت‌ها در چنین بعدازظهرهای سختی، فقط با در اختیار داشتن توپ می‌توانید دوام بیاورید. در مورد ادرسون، وضعیت مصدومیت او خوب به نظر نمی‌رسد.

در مورد کورس قهرمانی، لیورپول به صورت رسمی خارج شد؟ 

هر چیزی می‌تواند رخ دهد. 3 بازی برای آن‌ها باقی مانده است. شرایط آن‌ها برای ما هم می‌تواند رخ دهد. ما خارج از خانه با فولام و اسپرز بازی داریم. بسیار دشوار است. ترجیح می‌دادم این هفته‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم اما به هر حال برای هفته آینده آماده خواهیم شد.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!