Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی، عضو شورای اسلامی شهر زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره وجود ساختمان‌هایی مثل متروپل در زنجان اظهار کرد: تا آنجا من در جریان هستم و در کمیسیون ماده 100 مطرح شده است، ما در زنجان چنین ساختمانی نداریم.

وی تصریح کرد: امروز همه ساختمان‌هایی که پرونده تشکیل داده و با نقشه پروانه شهرداری و فنی و مهندسی کار شده است، دارای استحکام بنا هستند و اگر تراکم بنا اضافه می‌شود بر مبنای میزان طبقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی گفت: با این حال درباره یک سری ساختمان‌ها عمر مفید خود را از دست داده‌اند، هر لحظه در خطر هستند که باید نوسازی بازسازی یا تقویت شوند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه همه اعضای شورا متفق‌القول به دنبال حل این موارد و مشکل‌یابی در این زمینه هستند، گفت: این موارد با دقت و حساسیت در دستور کار بوده و تاکید ما این است که تاییدیه نظام مهندسی را داشته باشند و البته این حساسیت به قبل از حادثه متروپل برمی‌گردد.

وی افزود: ما از طریق یک کارگروه تخصصی دنبال احصاء و معرفی این ساختمان‌ها به مراجع ذیربط هستیم تا به طرق مختلف یعنی هشدار و احصا نسبت به حل این مشکل اقدام شود.

اسماعیلی درباره احصای ساختمان‌های با شرایط متروپل نیز گفت: این موضوع در حیطه اختیارات شورا و شهرداری نیست و این موضوع باید از طریق معاونت عمرانی اسنانداری بررسی شده و اگر نیاز به تخریب باشد از این طریق اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این شورای ششم این دغدغه را دارد که یک گارگروه تخصصی شکل گیرد تا معاونت عمرانی استانداری قدم‌های مثبتی در این باره بردارد.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه کشف پیکر شهدای دفاع مقدس توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر این شهدای در مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، فکه، مهران، خرمشهر و شرهانی و شرق دجله، جزیره مجنون کشف شد.

پس از کشف پیکر شهدا، مراحل شناسایی این پیکرها توسط تیم‌های مرتبط انجام گرفت که هویت برخی از شهدا از طریق آزمایش دی‌ان ای و برخی از طریق کارت شناسایی، پلاک و دیگر مدارکی که همراه شهید بوده، مشخص شده است.

اسامی و تصاویر این شهدای تازه تفحص شده در ادامه می‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل