Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- اخیرا طرحی مربوط به یک خودروی آفرودی ارائه شده که با توجه به شرایط چرخ های جلو می تواند متفاوت ترین وسیله نقلیه همه جارو(ATV) باشد! همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ اینجا خبری از محور جلوی سنتی نیست و هر چرخ به طور مستقل دارای سیستم تعلیق و کنترل است.

هانترس نامی است که برای این پروژه انتخاب شده که توسط کانری شو طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات ارائه شده، خودرو توسط یک موتور الکتریکی در ارتباط با محور عقب حرکت می کند.

رنگ سفید برای بدنه و شرایط طراحی مینیمال موجب شده تا مخاطب برای لحظاتی درگیر زیبایی هایی شود که هانترس به اشتراک می گذارد.

چراغ های اصلی جلو نیز در نوع خود بسیار خلاقانه هستند چرا که بخشی از گلگیر جلوی متحرک محسوب شده و همراه با تغییر وضعیت چرخ ها در مسیرهای دشوار تغییر وضعیت جالبی دارند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در حادثه سقوط خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب در محور مهاباد به ارومیه یک سرنشین این خودرو جان باخته و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی خودرو خبر داد.

وی افزود: این سانحه در محور مهاباد به ارومیه محدوده روستای یوسف‌کندی به وقوع پیوست و بر اثر آن خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب سقوط کرد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان نیز مصدوم شدند که توسط اورژانس مهاباد به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 750469

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • (تصاویر) جدیدترین خودروی فراری با قدرت و ظاهری عجیب
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور