Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش همشهری آنلاین و به‌ نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، شرکت فنلاندی «اورا» پیش از این یک حلقه هوشمند در حوزه سلامت باعنوان ŌURA Ring روانه بازار کرده است.

حلقه جدید Gucci Oura که محصول مشترک این دو شرکت است با قیمت ۹۵۰ دلار آمریکا در بازار عرضه می‌شود. این حلقه  مجهز به تمام ویژگی‌های پایش سلامتی است که در نسل سوم ردیاب تناسب اندام حلقه هوشمند اورا  وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال این حلقه نمای بیرونی بسیار مجللی دارد که توسط شرکت گوچی طراحی شده است. علت قیمت بالای این کالای لوکس استفاده از نوارهای طلای ۱۸ عیار در ساخت حلقه است.

این حلقه هوشمند که دور یک انگشت قرار می‌گیرد تنها ۴ تا ۶ گرم وزن دارد و به دلیل اندازه کوچک، صفحه نمایش ندارد. این حلقه با بلوتوث به سایر دستگاه‌های هوشمند مانند تلفن همراه متصل می‌شود تا داده‌های ضربان قلب و الگوهای چرخه خواب را برای ذخیره‌سازی منتقل کند. این حلقه همچنین تا عمق ۱۰۰ متری در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

حلقه Gucci Oura با برنامه‌های ردیابی سلامت «اپل هلث» و «گوگل فیت» برای سهولت تجزیه و تحلیل و خواندن آمار سلامت کاربران سازگار است. اگر می‌خواهید با یک دستگاه هوشمند اطلاعات سلامت خود را پایش کنید و اندازه ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند به‌نظر شما بزرگ می‌آید، استفاده از یک حلقه سلامت هوشمند گزینه مناسبی است. یک حلقه سلامت نسل سوم اورا ۳۹۹ دلار قیمت دارد و برای خرید نسخه لوکس آن که با مشارکت گوچی ساخته شده باید حدود دو و نیم برابر قیمت یعنی ۹۵۰ دلار پرداخت کنید.

کد خبر 679862 برچسب‌ها سلامت کامپیوتر و رایانه اینترنت چیزها - اشیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سلامت کامپیوتر و رایانه حلقه هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!

به گزارش خبرآنلاین ،معامله‌گران، کاهش انتظارات تورمی همزمان با آرامش سیاسی را دلیل کاهش قیمت در بازارهای مالی می‌دانند.

نوسانات بازار طلا که معاملات نقره را هم دربر می‌گیرد طی دو روز اخیر بالا بوده و همین موضوع، معامله‌گران بازار طلا و سکه را در لاک احتیاطی قرار داده است؛ علاوه بر آن، افت ارزش فاکتورهای تعیین قیمت در بازار طلا باعث کاهش قیمت در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی شده است.

گفتنی است بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته قرار دارند. بر همین اساس، امروز اونس جهانی نقره روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ ثابت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۵۰۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900651

دیگر خبرها

  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • به‌زودی تشخیص سه نوع خطرناک سرطان با یک قطره خون ممکن می‌شود
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها