Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:08:08 GMT

کمبود شکر و قیمت‌های نجومی در بازار خوزستان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۷۶۵۶

کمبود شکر و قیمت‌های نجومی در بازار خوزستان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، معاون بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: باتوجه به کمبود عرضه شکر در بازار استان در روز‌های اخیر، جلسه با مسئولان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد و مشکل مورد بررسی قرار گرفت.

علی‌رحم امیری افزود: در این جلسه مقرر شد شرکت توسعه نیشکر به دلیل زیر پوشش داشتن چندین شرکت تولیدکننده شکر، براساس سرانه جمعیتی خوزستان و همچنین میزان نیاز اصناف به ویژه شیرینی پزی، بستنی فروشی، مصرف خانوار و صنف و صنعت با تاییدیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، این محصول را برای مصرف کنندگان درون استانی تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساز و کار توزیع مناسب شکر در سطح استان مشخص شد، ادامه داد: از روز دوشنبه ۹ خردادماه با معرفی عاملان و مباشران توزیع با قیمت مصوب و جدید و به ۲ شکل فله‌ای و بسته بندی عرضه خواهد شد.

کریمی به افزایش قیمت شکر در روز‌های اخیر در کشور اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر قیمت شکر فله‌ای هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان از سوی سازمان حمایت اعلام و مصوب شده و قیمت شکر بسته بندی نیز در صورتیکه فردا ستاد تنظیم بازار تشکیل شود، تعیین و اعلام می‌شود.

به گفته معاون بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان؛ شرکت توسعه نیشکر، توسعه نیشکر کارون و شرکت قند خاورمیانه، مراکز فروش شکر در استان به شمار می‌روند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی خوزستان شکر کمبود افزایش قیمت شرکت توسعه نیشکر آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی توسعه نیشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قورمه سبزی نجومی شد

tags # غذای سنتی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته