Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به فرصت پیش آمده برای بیان ویژگی‌های مکتب امام خمینی(ره) گفت: ایام ارتحال امام(ره) فرصتی برای انتقال و تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) به جهان است. - اخبار استانها -

سردار قدرت‌الله کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با اشاره به فرصت پیش آمده برای بیان ویژگی‌های مکتب امام خمینی(ره) اظهار داشت: ایام ارتحال فرصتی برای انتقال و تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) به جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در ایام پیش‌رو که سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خواهد بود بیش از 1200 برنامه در 10 عنوان شامل نشست‌های سیاسی و بصیرتی در فضای مجازی و حقیقی، مسابقه کتابخوانی از وصیت‌نامه امام(ره)، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه عکس، ایستگاه‌های صلواتی در استان ایلام به اجرا در خواهد آمد و محور تمام برنامه‌ها به تبیین و انتقال ویژگی‌های مکتب حضرت امام(ره) به نسل کنونی خواهد بود.

وی جهان امروز را نیازمند تبیین مکتب امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) به عنوان یک شخصیت جهانی و تأثیر‌گذار در دنیا مطرح است و امروز گفتمان امام خمینی(ره) در تمام دنیا طنین‌انداز شده و آزادیخواهان عالم با پیروی و الگوگیری از آرمان‌های ایشان در برابر ظلم و ستم ایستادگی می‌کنند و در واقع در عصر حاضر بشریت مدیون اندیشه‌های امام راحل است.

استاندار سمنان: کمیته جوانان در ستاد ارتحال امام خمینی(ره) تشکیل می‌شودبرنامه‌های سالروز ارتحال امام(ره) با حضور مردم در کرمانشاه اجرا می‌شودآماده‌سازی بهشت زهرا (س) برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: دشمن همواره به دنبال تحریف اندیشه‌های امام راحل بوده و برگزاری مراسمات ویژه در ایام ارتحال فرصتی برای تبیین مکتب و گفتمان واقعی ایشان فراهم می‌کند و همه دست‌اندرکاران فرهنگی و اجرایی باید تلاش کنند که با اجرای برنامه‌های کیفی و باشکوه در راستای جهاد تبیین و مقابله با خط تحریف گام بردارند.

 کریمیان در ادامه با تاکید بر عمل به جهاد تبیین گفت: در شرایطی که دشمنان با به‌کارگیری شگردهای رسانه‌ای و تبلیغات منفی روانی سعی در شبهه افکنی در بین مردم را دارند، تولید محتوای خوب و اثربخش می‌تواند در مواجهه با این جنگ رسانه‌ای کارساز باشد.

وی به لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ویژه گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روز 14 خردادماه تاکید کرد و گفت: مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در سطح سپاه استان، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اندیشه های امام امام خمینی ره ایام ارتحال استان ایلام ارتحال امام امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079498 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)