Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، کمال خدری شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بانه که در بخش آرمرده برگزار شد ضمن تسلیت به مردم آبادان اظهار داشت: انتظار داریم با ساخت و سازهای غیرقانونی با جدیت برخورد شود و ساختمان هایی که بدون هماهنگی با نظام مهندسی احداث شده باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت فراهم کردن زیرساخت های گردشگری در بانه پرداخت و گفت: تدارکات لازم برای پذیرایی و خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در تعطیلات پیش رو انجام شده است یک نانوایی سیار در محوطه اداره جهاد مستقر می شود و محوطه اداره بنیاد مسکن هم به عنوان پارکینگ خودروها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدری گفت: برای رفاه حال مسافران، شهروندان در ایام تعطیلات خودروهای خود را در معابر و خیابان ها پارک نکنند چراکه باعث ازدحام جمعیت و ترافیک سنگین می شود که کنترل وضعیت موجود را با مشکل مواجه می کند.

سرپرست فرمانداری بانه در ادامه به ضرورت اجرای پروژه های مسکن اشاره کرد و یادآور شد: اداره مسکن و شهرسازی باید در کمترین زمان نسبت به رفع نواقص پروژه ۶۷۲ واحدی مسکن مهر و تحویل پروژه ۲۸۰ واحدی مسکن مهر عثمان آباد اقدام کند و همچنین عملیات اجرایی پروژه مسکن ملی را آغاز کند.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور طرح حذف ارز ترجیحی در بانه نیز با همکاری دستگاه های مربوطه و معتمدین اجرا شده و اقناع سازی نیز در نماز جمعه با همکاری امامان جمعه انجام شده است و فواید این طرح برای مردم تبیین و نظارت بر بازار با جدیت انجام شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه اظهار داشت: بزودی خط انتقال شماره ۲ به منظور تامین کسری برق شهرستان بانه به بهره برداری می رسد و برای اجرای این طرح بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: وضعیت ترافیک شهری زیبنده شهر بانه نیست و باید در کمترین زمان ممکن راه حلی مناسب ارائه شود.

۱۵۴ روستای بانه از نعمت گاز برخوردار هستند

رییس شرکت گاز شهرستان بانه نیز گفت: ضریب پوشش گاز شهری در چهار شهر بانه، آرمرده، کانی سور و بویین ۱۰۰ درصد است و از ۱۶۵ روستای شهرستان ۱۵۴ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند که ضریب پوشش گاز روستایی ۹۷ درصد است.

کمال رضایی افزود: تعداد روستاهایی که ظرفیت برخورداری از گاز را دارند از ۱۶۵ روستا به ۱۹۰ روستا افزایش یافته و در بخش آمرده هم ۲۸ روستا از نعمت گاز برخودار هستند.

وی اظهار داشت: گازرسانی به ۱۹ روستا و ۳۷ کوخ در قالب چهار مجتمع روستایی به نام های هنگه ژاله، سرسونج، باراور و «زربه نه» تعریف شده است همزمان با این مجتمع ها ۹ کوخ هم که در مسیر گاز رسانی قرار دارند گاز رسانی می شوند.

رضایی افزود: پیمانکار مجتمع گاز رسانی هنگه ژال با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مشخص شده است، مجتمع باراور هم با ۶ روستا و ۱۷ کوخ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

رییس شرکت گاز شهرستان بانه کل اعتبارات اختصاص یافته به پروژه های گاز رسانی را ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای احداث ساختمان ادارای کانی سور و آرمرده نیز ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

شهر آرمرده با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۲۵۰ سال قدمت دارد کوخ نشینی در این بخش که ظرفیت های خوبی برای دامداری و کشاورزی دارد یکی از شیوه های زندگی سنتی است.

بخش آرمرده ۲۳ دهیاری دارد که سه دهیاری آن به صورت سرپرستی اداره می شود.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها گاز رسانی بانه اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی بانه اعتبارات گاز رسانی بانه اعتبارات میلیارد ریال شهرستان بانه گاز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در سطح این منطقه خبر داد و گفت: تمام پلاک‌ها حاوی کیوآرکد ( QR) است که حاوی اطلاعات آدرس کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کارایی و مزایای پلاک‌های آبی هوشمند اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای تحقق هدف دستیابی به شهر هوشمند ایجاد ارتباط بین سازمان‌های مختلف و توسعه و سهولت در خدمات‌رسانی به شهروندان است که پلاک آبی هوشمند زیرساخت خوبی برای اطلاع‌رسانی و به‌روزرسانی در زمینه ملک شهروندی و خدمت‌رسانی‌های پیرامونی است‌.

وی افزود: از طریق این پلاک‌ها امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی به‌منظور ارائه خدمات مختلف و به‌روزرسانی بانک اطلاعات املاک شهرداری فراهم می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعداد کل پلاک‌های این منطقه بالغ بر ۵۰ هزار عدد است، گفت: تا کنون ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در سطح منطقه ۷ از جمله در شمال بزرگراه چمران و نیمی از منطقه جنوب چمران نصب شده است.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: تمام پلاک‌ها حاوی کیوآر ( QR) کد است که حاوی اطلاعات آدرس کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری است و در آینده نیز مجهز به شماره اشتراک آب ،برق و گاز نیز می‌شود.

وی ادامه داد: در الگوی جدید، پلاک منازل با استفاده از نقشه‌های مکان‌مند موجود در شهرداری و داده‌های شرکت پست همسان‌سازی و سپس راستی‌آزمایی شده است، البته پلاک‌های آبی رنگ دارای بارکد هوشمند طراحی شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نصب پلاک‌های آبی هوشمند در این منطقه از دی سال گذشته آغاز شده و تا پایان خرداد ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای این طرح که در کل شهر اصفهان در حال اجراست، معاونت برنامه‌ریزی و سازمان زیباسازی در معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان دخیل هستند.

کد خبر 748337

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت