Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، علی محرمی گفت: این جشنواره با هدف ارزش نهادن به جایگاه هنر هفتم و گسترش و پویایی فعالیت‌های سینمایی در استان، تاکید بر ضرورت تولید فیلم و ترغیب فیلم‌سازان استان به ساخت فیلم، شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های سینماگران و ایجاد فضای پویا میان جوانان و اهالی سینما برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع فیلم‌های این جشنواره آزاد است و فیلمسازان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستانی، مستند، پویا نمایی، تجربی و نماهنگ به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال کنند.

پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز در ۲ بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود که بخش اصلی مربوط به رقابت میان فیلم‌های کوتاه با موضوع آزاد (مختص فیلمسازان آذربایجان‌شرقی) و بخش جنبی شامل اکران فیلم‌های بلند تولید شده در سینمای آذربایجان می‌باشد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق وبسایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یا از لینک مستقیم https://formafzar.com/form/tabriz۱۵  فرم فراخوان را دریافت و قوانین مربوط به جشنواره را مطالعه کنند. 

زمان برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز، دهه سوم تیر است و راه‌های ارتباطی با دبیرخانه شامل و به سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی (www.azarsh.farhang.gov.ir)، صفحه مجازی tabrizfilm_festival همچنین پست الکترونیک tabrizfilmfest@gmail.com است.

این دوره از جشنواره از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی انجمن سینماگران آذربایجان‌شرقی، انجمن سینمای جوان ایران- دفتر تبریز، خانه مستند تبریز و انجمن پویانمایی استان در راستای تداوم اهداف چهارده دوره از همایش‌ها و جشنواره‌های فیلم (سیب و تبریز) و به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان تبریز برگزار می شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تبریز جشنواره فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تبریز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تبریز جشنواره فیلم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم گرامیداشت روز معلم در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با تأکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، اظهار کرد: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنان مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، ادامه داد: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، بیان کرد: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، مأموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

رحمتی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به‌دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاورد‌های خوبی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاورد‌های دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تشریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

به گزارش آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس