Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، ارتش اوکراین اعلام کرد که نیروهای نظامی این کشور به‌رغم وجود آتش سنگین توپخانه نیروهای روسی، همچنان در «سیورودونتسک» بزرگ‌ترین شهر منطقه لوهانسک استان دنباس مقاومت کردند. 

«سرهئی گایدای» فرماندار لوهانسک اعلام کرد که آتش خمپاره دشمن به حدی سنگین بود که امکان برآورد تلفات و خسارات وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشروی نیروهای روسیه در جبهه شرق در حالی ادامه دارد که دولت اوکراین در روزهای اخیر بارها از هم‌پیمانان غربی خود خواسته است تا سلاح‌های دوربردتری را در اختیار این کشور قرار دهند. 

نبرد برای کنترل سیورودونتسک واقع در ساحل شرقی رودخانه دونتس، به یکی از اولویت‌های اصلی ماشین جنگی روسیه بدل شده است. به نظر می‌رسد کرملین در چهارمین ماه جنگ در پی دستاوردهای هر چند با سرعت پایین اما مستحکم در دنباس است. 

فرماندار لوهانسک روز گذشته -یکشنبه- با انتشار پیامی در تلگرام نوشت: «نیرهای روس در هتل میر در نزدیکی شهر متمرکز شده اند. با وجود اینکه مقاومت نیروهای اوکراینی، سربازان روس را زمین‌گیر کرده و امکان پیشروی را از آن‌ها گرفته است، اما اوکراینی‌ها هم در حال حاضر امکان عقب راندن آن‌ها را ندارند».

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان شمال، مرکز و جنوب نوار غزه را هدف حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

در جنوب نوار غزه، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به سوی اطراف فرودگاه ویران‌شده غزه در شرق رفح آتش گشودند و شرق رفح را با حمله‌های هوایی و حمله‌های مداوم توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

همچنین از بامداد امروز تاکنون ۴ شهید از جمله یک بانو و دو کودک فلسطینی در نتیجه حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح به شهادت رسیده‌اند.

در شهر غزه و در شمال نوار غزه، همزمان با تیراندازی گاه و بی‌گاه بالگردهای آپاچی ارتش رژیم صهیونیستی، توپخانه ارتش این رژیم نیز به گلوله‌باران منطقه‌های مختلف شهرک «الزیتون» در جنوب شرق شهر غزه ادامه می‌دهد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار دادند.

در مرکز نوار غزه نیز توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های «المغراقه»، «الزهرا»، شرق «البریج» و «دیرالبلح» را گلوله‌باران کرد.

علاوه بر این پشت ایستگاه برق در منطقه «ارض المفتی» واقع در شمال «النصیرات» در مرکز نوار غزه نیز هدف حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

کد خبر 6094508

دیگر خبرها

  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین