Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@06:18:53 GMT

تیراندازی در آمریکا یک کشته و ۷ زخمی بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۰۱۸

تیراندازی در آمریکا یک کشته و ۷ زخمی بر جای گذاشت

منابع خبری گزارش دادند که بر اثر تیراندازی یک جوان ۲۶ ساله در مراسمی در شهر «تفت» در ایالت اوکلاهما، یک تن کشته و ۷ نفر دیگر از جمله یک کودک زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسپوتنیک، تیراندازی با اسلحه و کشتار در آمریکا همچنان قربانی می‌گیرد و در مورد اخیر آن در شهر «تفت» در ایالت «اوکلاهما» بر اثر تیراندازی یک جوان ۲۶ ساله در یک مراسمی که در فضای باز در جریان بود، یک تن کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در میان زخمی‌ها یک کودک ۹ ساله نیز به چشم می‌خورد. گفته می‌شود مظنون این حادثه خود را تسلیم پلیس کرده است، اما انگیزه وی از ارتکاب چنین جنایتی همچنان مشخص نیست.   تیراندازی مذکور در مراسم سالانه روز یادبود در میدان «اولدسیتی» در این شهر رخ داد که طبق گزارش‌ها حدود ۱۵۰۰ نفر در آن شرکت کرده بودند.   اخیراً میزان حوادث تیراندازی و کشتار با اسلحه در آمریکا رشدی موشکی داشته است. در یک مورد که اخیراً انتقادات بسیاری را در پی داشت، یک جوان ۱۸ ساله با تیراندازی در یک دبستان در شهری در ایالت تگزاس، ۲۰ تن شامل ۱۸ کودک دبستانی و دو معلم آنها را کشت.   پیشتر از آن نیز تیراندازی و کشتار ۱۰ تن از رنگین پوستان در شهر «بوفالو» در ایالت نیویورک که با انگیزه‌های نژادی انجام شده بود، حواشی زیادی ایجاد کرده بود.   آزادی خرید و فروش سلاح گرم و حمل آن عامل اصلی چنین کشتارهایی در این کشور است. علیرغم مخالفت ظاهری مقامات این کشور نسبت به قوانین فعلی مرتبط با حمل و خرید و فروش سلاح گرم، لابی‌های قدرتمند اسلحه در آمریکا امکان هرگونه اعمال تغییرات در محدود کردن سیاست‌های یادشده را سد کرده اند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی این کشور حین برگزاری یک تمرین آموزشی زخمی شدند.

بر اساس اعلام این وبگاه، حادثه در جریان یک تمرین رزمی نزدیک ساحل فلوریدا رخ داد؛ مجروحین این حادثه به بیمارستان دانشگاه «ساوانا» منتقل شدند.

این در حالیست که ۵ ملوان به منظور دریافت مراقبت‌های بیشتر به بیمارستانی در ایالت جورجیا منتقل شدند.

به گزارش میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا ماهیت این حادثه و یا عملیات ویژه مذکور را فاش نکرد و تنها گزارش داد که حادثه حین برگزاری یک تمرین رزمی رخ داده است.

همچنین در این حادثه ۲ فروند «هاورکرافت» نیروی دریایی آمریکا که برای جابجایی نیروها و تجهیزات از کشتی به ساحل استفاده می‌شدند، سانحه دیده اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تا کنون بیانیه‌ای در خصوص ماهیت این رویداد منتشر نکرده است.

کد خبر 6097459

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس