Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی هندبال گفت: تیم ملی مردان مانند هندبال بانوان از دست راست برای پرتاب توپ استفاده می‌کنند و از تکنیک استفاده از دست چپ بهره نمی‌برند.

وسلین وویوویچ روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست درباره سطح بازی تیم ملی هندبال زنان ایران اظهار داشت: دیدار فینال لیگ برتر هندبال زنان میان تیم‌های سپاهان و تاسیسات دریایی را از نزدیک تماشا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح بازی آنها بد نیست اما مشکل اصلی بازیکنان ایرانی این است که آنها بیشتر از دست راست برای پرتاب توپ استفاده می‌کنند و از تکنیک استفاده از دست چپ بهره نمی‌برند. باید آنها بتوانند از دست چپ برای پرتاب توپ استفاده کنند و این مهم‌ترین مشکل تکنیک بازیکنان هندبال ایران است.

وی با اشاره به اینکه زنان ایرانی قابلیت این را دارند تا در تیم‌های اروپایی به عنوان لژیونر بازی کنند، گفت: سطح بازی بانوان ایرانی بد نیست. ایرانی‌ها استعداد زیاد و توانایی پیشرفت برای رسیدن به نقطه اوج را دارند، اما باید مرحله به مرحله پیش بروند زیرا از نظر تکنیکی ایراد دارند و تیم ملی مردان هم مانند زنان با مشکل مواجه است.

سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی هندبال درباره چگونگی پیشرفت تیم ملی هندبال زنان، یادآور شد: فدراسیون هندبال باید برای هندبال زنان ایران مانند تیم ملی هندبال مردان، سرمربی خارجی بیاورد. هر چند فدراسیون از من خواست تا گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم ملی هندبال بانوان پیشنهاد دهم و در نهایت به آنها گفتم تا یک سرمربی از صربستان برای بانوان ایران بیاورند؛ اما نمی‌دانم که فدراسیون با آن موافقت می‌کند یا خیر.

وی درباره دانش سرمربیان ایرانی، خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که فدراسیون هندبال ایران باید سرمربی خارجی برای تیم ملی زنان بیاورد، این است که سرمربیان ایرانی کمتر به خارج از کشور می‌روند و تجربه برون مرزی ندارند. کمبود دانش بزرگ‌ترین مشکل سرمربیان ایرانی است. در هر صورت اگر فدراسیون هندبال برای کمک به تیم ملی زنان به من نیاز داشته باشد، حتما به آنها برای رفع مشکلات مشاوره می‌دهم.

وویوویچ در پاسخ به این پرسش که پیش از پذیرش سرمربیگری تیم ملی هندبال چه چیزهایی درباره ایران شنیده بود، گفت: پیش از آمدنم به ایران نظرات متفاوتی درباره این کشور به من گفتند و وقتی به ایران آمدم، خانواده‌ام به من گفتند که ایران یا تهران را چطور دیدم و به آنها گفتم؛ ایران کشور خوبی است و از هر روز حضورم در این سرزمین لذت می‌برم.  

وی درباره دستمزد خود خاطرنشان کرد: از میزان دستمزدی که فدراسیون هندبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی به من می‌دهد، راضی هستم و قراردادم با فدراسیون هندبال ایران به مدت ۱۰ ماه تا زمان مسابقات قهرمانی جهان است و اگر موردی نباشد بعد از آن هم می‌توانم ادامه دهم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی هندبال ، علیرضا پاکدل ، هندبال زنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی هندبال علیرضا پاکدل هندبال زنان فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال هندبال ایران هندبال زنان دست چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!

فرشاد پیوس یک بازیکن کامل از دید خود را معرفی کرد.

طرفداری | فرشاد پیوس بازیکن کامل از نگاه خود را معرفی کرد که در این بین نام علی دایی هم دیده می‌شود.

طرفداری چالش جدیدی را آغاز کرده و در چهارمین قسمت، شاهد ویژگی‌های یک فوتبالیست کامل از نگاه ستاره سابق پرسپولیس هستیم. 

فرشاد پیوس در مصاحبه‌ای بازیکن کامل از دید خود را معرفی کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

پای راست: پروین پای چپ: حمید درخشان بهترین سرزن: علی دایی هوش فوتبالی: محسن عاشوری فیزیک بدنی: حسین عبدی تکنیک: ناصر محمدخانی

بیشتر بخوانید:

یک فوتبالیست کامل از دید علی پروین

یک فوتبالیست کامل از دید عبدالکریم حسن

یک فوتبالیست کامل از دید اوستون اورونوف

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی