Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حجت الاسلام میثم تارم در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان افزود: مسئولان استان باید حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان را در اولویت قرار دهند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه در مصوبات شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان باید مسائل ملی، منطقه و شهرستان مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: البته بسیاری از مسائل ملی، منطقه ای و شهرستانی ممکن است مشترک باشد اما برخی از مسائل مختص منطقه است که باید برای حل آنها راهکار ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: باید تشکیل کمیته صیانت از خانواده در دستور کار شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان قرار گیرد.
حجت الاسلام تارم ادامه داد: در قالب این کمیته باید مباحثی همچون افزایش جمعیت، تحکیم بنیان خانواده و عوامل طلاق بررسی شوند.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: فرهنگ کار و نیز فرهنگ مصرف بهینه باید در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام تارم عنوان کرد: برای حل مشکل ناباروری زوجین جنوب کرمانی باید از طریق شورای فرهنگ عمومی، مسائل را پیگیری کرد که راه اندازی هر چه سریع تر مرکز ناباروری پیگیری شود.
رییس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان تاکید کرد: جهاد تبیین گستره زیادی دارد و در سطح جنوب کرمان باید براساس اولویت ها که در راس آنها فرهنگ سازی قرار دارد، اقدام کرد.
وی اضافه کرد: یکی از مباحثی که باید در سطح جامعه فرهنگ سازی شود، بحث قانون مداری است.
حجت الاسلام تارم عنوان کرد: برای رفع معضل اعتیاد و کمک به معتادان باید از طریق بهزیستی مرکز بازپروری راه اندازی شود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، بیان کرد: امسال با توجه به بهبود شرایط کرونایی پس از گذشت وقفه چند ساله، مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که باید حضور پررنگی داشته باشیم.

به گزارش ایرنا دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان نیز در ادامه از تدوین سند تحول فرهنگی جنوب کرمان خبر داد و گفت: برای توسعه فرهنگی منطقه تدوین سند تحول فرهنگی جنوب کرمان ضروری است.

بهرام مسلمی مهنی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی پارلمان محلی است که به عنوان یک ظرفیت و فرصت برای پیشبرد فرهنگی منطقه به شمار می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان، هم افزایی، همگرایی،‌ تدوین سیاست های فرهنگی، شناخت نیازهای فرهنگی و تعیین اولویت ها را از اصلی ترین وظایف این شورا برشمرد و بر شناخت آسیب های اجتماعی، ناهنجاری های اجتماعی با ارائه راهکارهای جدید تاکید کرد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان توجه به سبک زندگی مردم، مد لباس، زیست عفیفانه، ورزش، هنر و محصولات فرهنگی  را یک اصل مهم دانست. 
وی بیان کرد: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی با ۲۶ موسسه قرآنی، فرهنگی و هنری جنوب کرمان که در این زمینه طرح و برنامه ارائه کردند، تفاهم نامه ای منعقد شده و برای اجرای آن طرح ها، اعتبار اختصاص یافت.

جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی کرمان جیرفت پیوست فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی کرمان جیرفت شورای فرهنگ عمومی کرمان جیرفت پیوست فرهنگی شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074931 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند