Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:10:01 GMT

بارانداز عرضه مستقیم دام در البرز پیش بینی شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۳۲۶

بارانداز عرضه مستقیم دام در البرز پیش بینی شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح دوشنبه در شورای عشایر استان البرز که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور عشایر کشور و نمایندگان عشایر استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: طبق منویات و سخنان ارزشمند امام خمینی (ره) عشایر، ذخایر انقلاب و مملکتند.

وی ادامه داد: البرز، عشایر فعال و تأثیرگذاری داری بنابراین باید بسترها و زیرساخت‌های مورد نیاز آنها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی گفت: این استان برای عرضه مستقیم دام باید بارانداز و مکانی مجهز داشته باشد که شهرداری و سایر دستگاه‌های مربوطه باید برای این منظور برنامه ریزی و مکان یابی کنند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی عشایر، محلی برای عرضه تولیداتشان در شهرها است تا بتوانند به صورت مستقیم محصولات خود را برای مردم در معرض فروش بگذارند.
استاندار البرز گفت: عشایر البرز می‌توانند بسترهای لازم را جهت توسعه گردشگری، بوم‌گردی و صنایع دستی فراهم کنند از این رو باید حمایت‌های کافی از مسئولان مربوطه را داشته باشند.

وی افزود: دولت سیزدهم نیز با تدابیری که در جهت عادلانه سازی یارانه اندیشیده است در خصوص حمایت از دامداران هم تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته که درصدد هستیم این تسهیلات را با رایزنی‌های ملی افزایش دهیم.

رئیس سازمان امور عشایر کشور نیز در این جلسه در خصوص بسته‌های حمایتی وزارت جهاد کشاورزی برای دامداران گفت و از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا در حوزه‌های خود مطالبات عشایر را پاسخگو باشند.

پاپی زاده بر فعالیت عشایر در حوزه گردشگری تاکید کرد و افزود: این امر علاوه بر اینکه گردشگران را جذب استان می‌کند، برای عشایر بواسطه فروش تولیدات، صرفه اقتصادی قابل توجهی خواهد داشت.

کد خبر 5502530

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی استاندار البرز بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا آلودگی هوا متروپل آبادان ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار خراسان رضوی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین