Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت «لایو اسکور» در گزارشی به ارزیابی گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخته و از ایران به عنوان تیمی که هنوز تا حدودی ناشناخته است، یاد کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «لایو اسکور» در گزارشی به بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال انگلیس در گروه B مسابقات جام جهانی 2022 قطر پرداخته است. در این گزارش آمده است؛ «گروه B احتمالاً در جام جهانیِ زمستانی امسال توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد و انگلیس به همراه احتمالاً ولز یا اسکاتلند در کنار ایران و آمریکا به رقابت با هم خواهند پرداخت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش با اشاره به اینکه «روی کاغذ این گروه برای سه‌شیر سرراست است» این‌طور ادامه پیدا می‌کند؛ «پس از رسیدن به حداقل مرحله نیمه‌نهایی دو تورنمنت مهم اخیر یعنی جام جهانی 2018 و یورو 2020، انگلیس انتظار دارد یک بار دیگر تا مراحل پایانی پیش برود و به سختی می‌توان مشکلات بزرگی را برای تیم گرت ساوت‌گیت در گروه B پیش‌بینی کرد. هر چیزی کمتر از صدرنشینی در این گروه برای انگلیس ناامید کننده خواهد بود، به خصوص اینکه صدرنشین گروه B در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مقابل سنگال، هلند، اکوادور یا حتی قطرِ میزبان قرار خواهد گرفت».

رسانه پرتغالی: دیدار با اروگوئه، کامرون و کنگو در دستور کار تیم ملی ایران

در ادامه این گزارش درباره تیم ملی فوتبال ایران نوشته شده است: «ایران برای سومین دوره متوالی و در کل برای ششمین بار به جام جهانی صعود کرده است اما هرگز از دور اول (مرحله گروهی) فراتر نرفته است. تیم ملی کمی بدشانس بود که در مرحله گروهی جام جهانی 2018 تنها به خاطر یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم‌های اسپانیا و پرتغال از صعود به دور بعد بازماند.

ایران اما پس از تسهیل کردن راه خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر با کسب 8 پیروزی در 10 مسابقه خود، برای زدن ضربه‌ای دیگر به این مسابقات بازگشته‌اند. ایران که در رده بیست و یکم جهان و بهترین تیم آسیایی رده‌بندی فیفا است، با توجه به اینکه از آخرین جام جهانی تاکنون تنها با یک تیم اروپایی بازی کرده است که برد 2 بر صفر مقابل بوسنی و هرزگوین در یک بازی دوستانه در سال 2020 بود، هنوز هم حریف کمی ناشناخته است.

سامان قدوس بال برنتفورد نامی است که باید به آن توجه کرد و ایران با توجه به دریافت تنها 4 گل در مرحله انتخابی، احتمالاً شکست دادن تیم ملی سخت خواهد بود. با این حال، این ممکن است هنوز برای صعود آنها از گروه B کافی نباشد».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر تیم ملی انگلیس تیم ملی جام جهانی قطر تیم ملی انگلیس تیم ملی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیمین دخت بیات رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت با اعلام این خبر گفت: در مرحله اول این عملیات ضمن مراجعه به 27هزار و  298خانوار، تعداد 37هزار و 692 کودک زیر پنج سال واکسینه شدند.   

به گفته بیات نوبت اول اجرای این طرح از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری به شکل مراجعه خانه به خانه منازل و جستجوی کودکان زیر پنج سال در مناطق پرخطر اجرا شد.

وی هدف این برنامه را توقف گردش ویروس فلج اطفال در مناطق پرخطر (نقاط کانونی و وارده) عنوان کرد.

بیات افزود: با توجه به انتقال ویروس وحشی فلج اطفال در دو قاره آسیا و آفریقا و بومی بودن بیماری در کشورهای همسایه شرقی ایران(افغانستان و پاکستان) عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سالانه، برای حفظ موقعیت عاری از ویروس فلج اطفال در کشورمان الزامی است.

به گفته وی این مرحله به عنوان مرحله نهایی قبل از ریشه کنی جهانی ویروس اطفال محسوب می‌شود.

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت یادآور شد: گروه هدف این طرح، کودکان پنج سال(صفر تا 59) ماهه بودند که بدون توجه به سابقه ایمن‌سازی قبلی دو قطره واکسن خوراکی فلج اطفال دریافت کردند.

به گفته وی تمامی کودکان زیر پنج سال که در محل‌های تجمع مهاجران خارجی سکونت داشتند، کودکان ساکن مناطقی با احتمال پوشش واکسیناسیون کمتر از 95 درصد، کودکان ساکن مناطق تحت پوشش تیم های سیار و کودکان اتباع ساکن در مناطق تابعه دانشگاه تحت پوشش این طرح قرارگرفتند.

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح از 30 اردیبهشت تا یکم خردادماه سال جاری اجرا خواهد شد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها