Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:03:00 GMT

۶۰ درصد از کشاورزان امیدیه و آغاجاری تصفیه حساب نشدند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۴۱۵

۶۰ درصد از کشاورزان امیدیه و آغاجاری تصفیه حساب نشدند

امیر شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پایان عملیات برداشت گندم در شهرستان‌های جنوبی خوزستان یعنی امیدیه، آغاجاری و هندیجان خبر داد و بیان کرد: فقط از شهرستان امیدیه ۳۲ هزار و ۷۰۰ تن گندم برداشت و به مراکز خرید نیز تحویل داده شد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان‌های امیدیه و آغاجاری با تاکید بر اینکه حدود ۶۰ درصد از کشاورزان امیدیه و آغاجاری پول گندم خود را دریافت نکردند، افزود: تاکنون هیچ گونه جوابیه‌ای در این خصوص ابلاغ نشده است و هیچ ارگانی نیز جوابگوی این کشاورزان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کشاورزان امیدیه و آغاجاری تنها از بخش کشاورزی امرار معاش می‌کنند، تصریح کرد: سازمان آب و برق خوزستان و… در حال اعمال فشار روی این کشاورزان برای تصفیه حساب آب‌های استفاده شده برای زمین‌های کشاورزی است؛ البته یکسری هزینه‌های کمباین و… در راستا وجود دارد که باید پرداخت شوند در حالی کشاورزان امیدیه و آغاجاری مستأصل و تحت فشار هستند و هیچ گونه مبلغی ندارند تا بدهی خودشان را پرداخت کنند.

شریفات گفت: با توجه به تأکیدات رئیس جمهور کشور، وزارت کشاورزی و نمایندگان مجلس بعد از ۴۸ ساعت بعد از تحویل پول به حساب کشاورزان می‌آید هنوز با گذشت ۲۵ روز از تحویل گندم این کشاورزان می‌گذرد ولی هیچ گونه پولی دریافت نکردند؛ لذا از استاندار و جهاد کشاورزی خوزستان در خواست می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به بلاتکلیفی و سردرگمی این کشاورزان اقدام کنند تا مبالغ لازم پرداخت شود.

کد خبر 5502380

منبع: مهر

کلیدواژه: امیدیه آغاجاری کشاورزی خوزستان جهاد کشاورزی خوزستان خرید تضمینی گندم بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا آلودگی هوا متروپل آبادان ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار خراسان رضوی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد

اصغر باباخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفته‌های گذشته برداشت گندم در شهرهای جنوبی استان ایلام شامل دهلران، مهران و آبدانان آغاز شده و تاکنون ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شده است.

وی گفت: این میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

باباخانی افزود: با توجه به باز شدن سامانه پرداخت، اسامی کشاورزانی که گندم خود را تحویل داده‌اند برای دریافت وجه به بانک عامل معرفی شده است.

کد خبر 6094169

دیگر خبرها

  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • صادرات ۶.۲ میلیارد دلاری کشاورزی در ۱۴۰۲/ واردات گندم نصف شد
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت