Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار کاشان در پی مطالبه شهروندان مسکن مهر کاشان از آغاز ساماندهی معابر این شهرک مسکن مهر خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، یکی از مطالبات ساکنان مسکن مهر کاشان ساماندهی معابر اصلی و فرعی این منطقه است چراکه عدم ساماندهی این محورها موجب بروز مشکلات و خسارات ناشی تصادف‌های خسارتی و جرحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احداث بلوار تندرستی با توجه به توسعه شهرک خاتم‌الانبیا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از این رو این مطالبه شهروندی پس از تخصیص اعتبار و انجام عملیات عمرانی جامه عمل پوشانیده شد.

شهردار کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان با تأکید بر اینکه احداث بلوار تندرستی در مسکن مهر به منظور پاسخ به مطالبه اهالی این ناحیه است، اظهار داشت: این بلوار در واقع بلوار اصلی مسکن مهر محسوب می‌شود و زمینه را برای خدمت‌رسانی شایسته‌تر فراهم می‌کند.

حسن بخشنده امنیه صدور پروانه‌های ساختمانی در این محدوده را یادآور شد و افزود: با توجه به احداث مجتمع های مسکونی جدید در قالب مسکن ملی و همچنین مجتمع برخی سازمان‌ها، اجرای پروژه مسیر تندرستی یک ضرورت بود.

شهردار کاشان، با اشاره به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات، بر ارتقای سرانه فضای ورزشی، تفریحی و فضای سبز در نقاط کم برخوردارتر شهر از جمله مسکن مهر تأکید کرد.

33 نقطه حادثه‌خیز در معابر سطح شهر بندرعباس ایمن‌سازی شدطرح تحول "طولا و تورگان" قشم اجرایی می‌شود/معابر 40 روستای جزیره آسفالت می‌شودفراخوان عمومی ساتبا برای اجرای طرح‌های اصلاح روشنایی معابر کلانشهر مشهد

بخشنده امنیه، در خصوص عملیات عمرانی و مشخصه های اجرایی مسیر تندرستی مسکن مهر عنوان کرد: این پروژه به طول 500 متر دارای مسیر پیاده روی، مسیر دوچرخه سواری، تجهیزات و وسایل ورزشی و تفریحی بوده و برای بهره‌برداری از آن علاوه بر فضای سبز اقدامات مختلفی از جمله 1500 متر مربع جدول‌گذاری و چهار هزار متر مربع بلوک فرش اجرا شده است.

انتهای پیام/801/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرادعلی الله وردی اظهار کرد: این بلوار به محلی برای استقرار مشاغل مزاحم شهری تبدیل شده است از این رو حذف پل‌ها برای مسدود کردن دسترسی خودروها به پیاده روها با جدیت دنبال شده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این بلوار ایجاد زیرگذر در تقاطع امیرالمومنین (ع) است که طرح آن در حال تهیه است و اجرای آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار حمیدیا از دیگر اقدامات به ایجاد بوستان‌های جدید و فرهنگسرا در شهر حمیدیا اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه شهر به پروژه عمرانی اختصاص یافت که شامل ۳۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان بود و امسال هم دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: حمیدیا اولین شهری است که برنامه ۵ ساله مصوب دارد که در اجرای طرح‌ها تأثیر بسزایی دارد.

شهردار حمیدیا به سیلاب سال گذشته اشاره کرد و افزود: سیلاب ۱۴۰۱ شهرداری باعث شد که شهرداری برای مهار سیلاب نسبت به مخزن هیدرولیکی در مسیر رودخانه برای مهار روان آب‌ها اقدام کند تا جذب آب‌های زیرزمینی شود.

الله وردی اضافه کرد: دو باب مخزن دیگر هم برای کنترل روان آب‌ها در حال ساخت است و ۱۵ حلقه چاه نیز حفر خواهد شد چرا که بعضی معابر شهر بافت قدیم و در معرض آسیب از مخل روان‌آب‌ها قرار دارد.

کد خبر 6091117

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر