Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید محمود میر فیضی  گفت: مأموران پاسگاه انتظامی دامشهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر سارق با سوراخ کردن و تخریب خطوط لوله نفت و فرآورده‌های نفتی، قصد قاچاق بنزین به کشور‌های همسایه را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار این مأموران قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی و اعزام به محل مورد نظر مشاهده کردند، این ۲ نفر به صورت شبانه اقدام به سوراخ کردن و تخریب زیر ساخت‌های حیاتی خط لوله انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی برای برداشت غیر مجاز بنزین با نصب هات تپ (ایجاد سوراخ روی لوله اصلی و نصب اتصالات و شیر فلکه) کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرفیضی گفت: متهمان با همکاری مأموران حراست شرکت خطوط لوله مخابرات و نفت ایران دستگیر و آلات و ادوات آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهمان طی تحقیقات اذعان داشتند در صورت موفق شدن در سرقت فرآورده‌های نفتی، قصد قاچاق و فروش آن به کشور‌های همسایه را داشتند.

سردار میر فیضی گفت: افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارقان فرمانده انتظامی فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ماموران کلانتری ۱۸ حسن آباد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و آسایش و آرامش شهروندان، گشت زنی‌های ویژه در خصوص دستگیری سارقان را در هفته گذشته انجام دادند. 
با تلاش ماموران، ۲ سارق شناسایی و دستگیر که متهمان به ۱۲ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند. 
 پلیس از شهروندان می‌خواهد در حفظ اموال خود کوشا باشند و از قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت مناسب برای منازل استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان در یزد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی