Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@12:43:23 GMT

فعالیت شبکه شاد در ایام امتحانات چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۴۶۷

فعالیت شبکه شاد در ایام امتحانات چگونه است؟

علی کاظم‌زاده با اشاره به نذر علمی برخی معلمان برای دانش‌آموزان و نحوه فعالیت شبکه شاد در ایام امتحانات اظهار کرد: کلاس‌های رفع اشکال برای دانش‌آموزان در ایام امتحانات به صورت نذر علمی برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: در یک فراخوان با عنوان «فرشتگان آموزش» از معلمان علاقمند به تدریس و رفع اشکال به صورت رایگان برای دانش‌آموزان، دعوت شد و براین اساس بیش از ۵۰۰ معلم درخواست دادند که در این طرح شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری شبکه شاد ادامه داد: سازوکار اجرایی طرح فرشتگان آموزش انجام شده و دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به کانال‌های ایجاد شده از مطالب بارگذاری شده معلمان استفاده کنند و همچنین در گفت‌وگوهای صوتی اشکالات خود را مطرح تا پاسخ مناسب را توسط معلمان دریافت کنند.

مرور درس‌های پایه در شبکه شاد

کاظم‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین مرور دوره‌های درسی مخصوصا درس‌های مهم‌ پایه مانند ریاضی، زیست، عربی و غیره به صورت کلاس‌های جمع بندی ضبط شده و به صورت کامل در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده است.

وی ادامه یادآورشد: این کلاس‌های مرور دروس با حضور معلمان رسمی آموزش و پرورش ضبط شده و در دسترس دانش آموزان قرار گرفته است.

جمع بندی نکات کنکوری

مجری شبکه شاد با بیان اینکه اقداماتی برای دانش‌آموزان کنکوری انجام شده است، گفت: جمع‌بندی نکات کنکوری برای دانش‌آموزان صورت گرفته است.

کاظم‌زاده عنوان کرد: تست‌های مناسب کنکور زیر نظر مستقیم آموزش و پرورش در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت تا بتوانند در این مدت باقی‌مانده تا کنکور از جمع بندی دروس استفاده کنند.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه انتخاب رشته دانش‌آموزان، پس از کنکور هم دغدغه‌ای اساسی است، کارشناسانی به راهنمایی مناسب دانش‌آموزان می‌پردازند تا در نهایت رشته‌ای متناسب با علاقه‌ و توانمندی خود انتخاب کنند.

جشنواره تقدیر از تولیدات معلمان

مجری شبکه شاد همچنین با بیان اینکه معلمان بخش مهمی از نظام آموزشی ما هستند، گفت: برنامه ویژه‌ای برای معلمان تدارک دیده شده است، معلمان بسیاری در دوره کرونا و آموزش مجازی به‌صورت خودجوش، توانمند و خلاق ویدئوهای آموزشی را برای شاگردان خود طراحی کردند که عده‌ای تولیدات خود را در فضای مجازی بارگذاری کردند و عده‌ای دیگر فقط از تولیدات خود در کلاس درسی استفاده کردند.

کاظم زاده افزود: قرار است که با هماهنگی آموزش‌وپرورش جشنواره‌ای برای تولیدات رسانه‌ای معلمان برگزار ‌شود، معلمان در این شرایط می‌توانند تولیدات خود را ارسال کنند تا در سطح کشوری، منطقه‌ای و استانی ارزیابی ‌شود و پس از ارزیابی در اختیار دانش‌آموزان هم قرار داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و سایر معلمان به تولیدات آموزشی امتیاز می‌دهند و بر اساس امتیازها انتخاباتی انجام می‌شود و نفرات برگزیده مشخص می‌شوند. سازوکار اجرایی این برنامه را هم آموزش‌وپرورش توسط بخشنامه مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: تمام مشکلات یک اپلیکیشن «شاد»

۴٧۴٧

کد خبر 1636269

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزان کاظم زاده شبکه شاد جمع بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد

از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی شبکه آموزش را به عهده گرفته است. 

در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می‌رود از معلمان حوزه‌های مختلف دعوت شده و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود. 

همچنین در بخش‌هایی از این برنامه نیز فیلم‌های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت‌های ماندگار معلم در سینما بوده اند پخش می‌شود. 

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش‌های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویداد‌های مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکرد‌های برنامه است. 

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش