Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سایت الف در مطلبی با تیتر «غربگرایان ایرانی، همدست عبدالباقی‌های نابکار!» توشت: تا دیروز گریه خاوری را میکردند و امروز مدعی هستند که عبدالباقی فرار کرده است. اصلا گیریم که فرار کرده، کجا میرود؟! به روسیه و چین که پناهنده نمی‌شود، می‌رود به همان بهشت دزدان آمریکا و کانادا.

روزگار غریبی است! این روز‌ها که در آن غربگرایان ایرانی مرز‌های خیانت را درنوریده و با بمباران اطلاعات غلط و پاشیدن بذر یاس و ناامیدی بر سر مردم، کاری را دارند انجام می‌دهند که قدرت‌های جهان پس از چهل سال توطئه و تحریم و حمله نظامی نتوانستند انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طوری با خودباختگی همه چیز را در میهن خودشان سیاه و در آن قبله غربشان سفید می‌کنند که انسان حیرت می‌کند و طوری پس از هر رسوایی، سرشان را در برف می‌نمایند که کبک انگشت به دهان می‌ماند!

بعد از لغو مسابقه فوتبال ایران و کانادا، یکنفرشان نمی‌آید بگوید پس اینهمه جدایی ورزش از سیاست که میگفتید چه شد؟! برخی به طرز وقیحانه‌ای لغو بازی را به ماجرای هواپیمای اوکراینی ربط می‌دهند. عجب! چطور است که خطای یک یا چند نفر می‌تواند مجوزی برای منزوی کردن ورزشکاران یک ملت باشد، اما اشغال ۷۰ ساله فلسطین، آواره کردن مردم آن، کشتار بیرحمانه ایشان، محاصره چندین ساله غزه و نژادپرستی عیان اسراییل نمی‌تواند مجوز منزوی کردن ورزشکاران آن باشد؟!

اگر تیم ملی ما بخاطر هدف قراردادن سهوی یک هواپیما باید تحریم شود، آنوقت تکلیف ورزشکاران آمریکایی چه میشود که نظامیانشان به عمد هواپیمای مسافربری کشور ما را در خلیج فارس هدف قرار دادند، ورزشکارانی که دولتمردانشان با گفتن بزرگترین دروغ‌های تاریخ، به عراق لشکر کشیده و میلیون‌ها نفر را به خاک و خون کشیدند؟! تکلیف ورزشکاران اروپایی چه میشود که ردپای جنایت دولت هایشان از الجزایر و لیبی تا عراق و افغانستان گسترده است؟!

کدام سیاستمدار غربگرا یا سلبریتی پر مدعا را میشناسید که یکبار به این تناقض‌های حیرت آور اشاره کرده باشد. آن سلبریتی‌هایی که این روز‌ها در جشنواره کن پشت هر دوربینی رسیدند برای مردم دنیا از بدبختی و بیچارگی! مردم ایران گفتند، شد یکبار هم به تحریم‌های ظالمانه آمریکا اشاره کنند؟! اگر واقعا بخاطر فشار‌های اقتصادی بر مردم ناراحت هستند، شد یکبار هم به عهدشکنی آمریکایی‌ها در برجام اشاره کنند؟! چرا فقط دوست دارند ملت خود را در چشم دنیا تحقیر کنند؟! چطور است آن چند ده هزار نفری که برای سیاه نمایی هایشان در فضای مجازی کف میزنند را مردم حساب می‌کنند، اما میلیون‌های نفری را که زیر تابوت سردار شهیدمان را گرفتند به حساب نمی‌آورند؟! شد یکبار هم بخاطر این جمعیت چندین میلیونی، به ترور حاج قاسم یا دانشمندان هسته‌ای کشورمان اعتراض کنند؟!

این‌ها که عمری شعار نه غزه نه لبنان سرمیدادند چرا نمی‌آیند تحلیل کنند که چرا ایالات متحده در بحبوحه بالاترین تورم نیم قرن اخیرش، ۵۴ میلیارد دلار از پول ملتش را به اوکراینی‌ها هدیه می‌کند؟! این‌ها که عمریست ملت ما را تشویق می‌کنند که سر تسلیم در برابر غرب فروآورد تا مشکلات اقتصادی اش کمتر شود چرا به مردم نمی‌گویند که دولت‌های اروپایی فقط به طمع اضافه کردن اوکراین به ناتو است که اینهمه گرانی و کمبود سوخت و انرژی و مواد غذایی را به ملت‌های خود تحمیل کرده اند.

سال‌ها تبلیغ می‌کردند که مدافعان حرم پول گزافی از قِبَل جهاد در سوریه می‌گیرند تا اینکه شهادت صیاد خدایی در کوچه‌های جنوب تهران رسوایشان ساخت. کسانی را رسوا ساخت که در کاخ‌های شمال تهران با قبض آب و برق‌های چند میلیونی و در میانه خوشگذرانی‌های چند میلیاردی، پشت اینستاگرام و توییتر می‌نشینند و برای فقر و تنگدستی مردم اشک تمساح میریزند. طوری در حسرت یک تکه نان شیون می‌کنند که گویا مردم ایران دارند کرور کرور از قحطی نان در کوچه و خیابان جان می‌دهند! یادمان نرفته که همین ها، همسایه‌های سیاستمدارشان را با تبلیغات فریبنده بر سرکار آوردند، اما بعد که نتیجه ۸ سال مدیریت فاجعه بار رفقایشان مشخص شد، دوباره انقلاب را نشانه گرفتند. انقلابی که مظهرش سلیمانی‌ها و صیادهاست و نه مسئولان عافیت طلب و غربگرا.

غربگرایان ایرانی همدست مسئولان خطاکار و عبدالباقی‌های نابکار هستند. اگر این‌ها آوار پلاسکو و متروپل را بر سر تعدادی از مردم کشورمان خراب می‌کنند، آن‌ها آوار بسیار بزرگتر یأس و ناامیدی را بر سر تمام مردم ایران خراب می‌کنند. هرقدر رسانه‌های غربی ماموریت دارند با تخفیف حوادثی همچون تیراندازی‌های مرگبار در شهرها، قتل عام کودکان در مدارس، امواج کشته‌های کرونا، فروریختن برج ها، آتش سوزی جنگل‌ها و ویرانی‌های سیل و طوفان در غرب، خیال مردم خود را آسوده نگه دارند، این‌ها ماموریت دارند با سانسور همین حقایق، محل رخداد تمام بلایا و فجایع جهان را کشور خودشان جا زده و افکار عمومی را مسموم کنند. هروقت پیک کرونا در ایران شد، واویلا راه بیاندازند و وقتی پیک‌های بزرگترش به قبله غربشان رسید، صدایش را درنیاورند!

تا دیروز گریه خاوری را میکردند و امروز مدعی هستند که عبدالباقی فرار کرده است. اصلا گیریم که فرار کرده، کجا میرود؟! به روسیه و چین که پناهنده نمی‌شود، می‌رود به همان بهشت دزدان آمریکا و کانادا. خب شما که اینقدر برای غرب خوش رقصی می‌کنید، آن‌ها هم که اینقدر در دستگیری ایرانی‌هایی که تحریم‌ها را دور میزنند جدی و کوشا هستند، چرا از ایشان نمی‌خواهید که خاوری‌ها و عبدالباقی‌ها را هم برایتان بگیرند؟!

کجای دنیا اجازه می‌دهند سلبریتی هایشان در داخل پول درآورند و در خارج، از کشورشان دائما بدگویی کنند؟! کجای دنیا اجازه می‌دهند که با اینهمه دروغ پراکنی و تحریک افکار عمومی، امنیت ملی را به مخاطره اندازند. آنکه ترامپ بود را ندیدید که چگونه نسخه اش را پیچیدند و حتی از توییتر بیرونش انداختند. تازه مدعی هستید که ایران آزادی بیان ندارد! گویا این آزادی شماست که انتها ندارد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عبدالباقی ریزش ساختمان متروپل غربگرایان ایرانی فرار کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند

محمدجواد شکری، از فعالان صنعت تولید و تجارت بستنی می‌گوید: «بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده ایرانی به کشور‌های همسایه صادرات بستنی دارند که بیشتر به عراق و کشور‌های حوزه خلیج‌فارس مانند عمان و کویت و امارات، به‌ویژه شهر دوبی است.»

«در ایران روزانه حدود هزار و ۲۰۰تن بستنی مصرف می‌شود که از این میزان حدود هزار تن از سوی شرکت‌های صنعتی و ۲۰۰تن هم از سوی کارگاه‌ها و بستنی‌سازی‌های سنتی تولید می‌شود.» اینها را محمدجواد شکری، از فعالان صنعت تولید و تجارت بستنی در ایران در مورد آمار تولید و صادرات بستنی در کشور می‌گوید. اما مهم‌تر از بستنی‌هایی که مصرف داخلی دارند، لژیونر‌ها و صادراتی‌ها هستند؛ بستنی‌هایی که با برند ایرانی شهرت جهانی کسب کرده و دل مشتری‌ها را به‌دست آورده‌اند.

شکری در مورد صادرات بستنی می‌گوید: «بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده ایرانی به کشور‌های همسایه صادرات بستنی دارند؛ صادراتی که رکورد ۴۰۰تن بستنی در روز را به دست‌آورده است؛ بستنی‌هایی که بیشتر به عراق و کشور‌های حوزه خلیج‌فارس مانند عمان و کویت و امارات به‌ویژه شهر دوبی می‌رسند. علاوه بر حوزه خلیج‌فارس، بستنی‌های ایرانی به کشور‌های آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان و حتی کشور‌های آفریقایی مانند لیبی هم صادر می‌شود و صادرکنندگان نیم‌نگاهی هم به بازار چین دارند.»

مردم جهان بستنی ایرانی را با چه طعم‌هایی دوست دارند؟

شکری با بیان اینکه صادرات بستنی ایرانی به کشور‌های دیگر با توجه به فرهنگ و ذائقه هر کشوری و با بسته‌بندی‌های مختص هر منطقه انجام می‌شود، می‌گوید: «چینی‌ها مزه‌های ایرانی مانند رز، گلاب و زعفران را خیلی دوست دارند و کشور‌های همسایه شمال ایران طعم زردآلو را می‌پسندند.»

این فعال صنعت تولید و تجارت بستنی با بیان اینکه بستنی ایران حتی به آمریکا و کانادا هم صادرات می‌شود، می‌گوید: «هرچند صادرات ما به این کشور‌ها محدود به ایرانیان ساکن در آنجا می‌شود، اما در شهر‌هایی مانند تورنتو عرضه بستنی ایرانی به جز فروشگاه‌های ایرانی به فروشگاه‌های غیرایرانی هم رسیده، ضمن اینکه به‌دنبال توسعه صادرات بستنی به آمریکا هم هستیم.»

بستنی زعفرانی ابتکار ایرانی

بستنی از فرنگ به ایران رسید. ناصرالدین‌شاه قاجار در سفر به فرانسه بعد از خوردن بستنی میوه‌ای فرانسوی، عاشق این دسر جذاب شد و به خدم‌وحشم خود دستور داد طرز تهیه آن را از فرانسوی‌ها بگیرند و به ایران بیاورند و اینگونه شد که پای بستنی به ایران باز شد. نخستین کسی که در تهران بستنی درست کرد «ممد ریش» نامی بود که با چرخ دوره‌گردی‌اش روانه کوچه و بازار می‌شد و بستنی می‌فروخت. پس از او، اکبر مشتی (مشدی) به بستنی رنگ و بوی ایرانی داد و بستنی زعفرانی تولید کرد. طعم این بستنی آنقدر خاص و خوب بود که خیلی زود در میان ایرانیان و جهانیان محبوب شد. اواخر دهه۴۰ شمسی، دستگاه‌های بستنی‌سازی وارد ایران شدند و بستنی در طعم‌ها و برند‌های مختلف عرضه شد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی