Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:00:18 GMT

موزه نمایشگاه عشایر گرمی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۵۲۳

موزه نمایشگاه عشایر گرمی افتتاح شد

نادر فلاحی گفت: موزه نمایشگاه عشایر شاهسون به منظور پاسداشت میراث معنوی و فرهنگی عشایر استان در شهرستان گرمی افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در آیین افتتاح موزه نمایشگاه عشایر گرمی گفت: این موزه نمایشگاه در محیطی با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در مدت زمان کمتر از سه ماه توسط همکاران اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی می‌گوید: عشایر نماد غیرت، مرزداری و هویت ملی هستند که ما در پاسداشت این قشر و به منظور حفظ و صیانت از میراث آن‌ها موزه عشایری شاهسون را در شهرستان گرمی و با پیگیری‌های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی کردیم.

او با اشاره به اهمیت موزه‌ها در افزایش ماندگاری مسافر در استان، بیان کرد: با راه‌اندازی این موزه و سایر موزه‌های استان در کنار توسعه تاسیسات گردشگری به دنبال توزیع عادلانه جاذبه‌های گردشگری در همه شهرستان‌های استان و افزایش ماندگاری مسافر در استان هستیم.

موزه نمایشگاه عشایر شاهسون در شهرستان گرمی روز یکشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۱ با حضور نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان گرمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از عشایر گرمی افتتاح شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی موزه عشایر افتتاح نمایشگاه تاسیسات گردشگری شهرستان گرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد