Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@18:01:02 GMT

بررسی طرح جامع شهر فردوسیه

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۶۰۱

بررسی طرح جامع شهر فردوسیه

با حضور بیگی مشاورراه و شهرسازی استان تهران طرح جامع شهر فردوسیه بررسی شد.

 به گزارش ایران آنلاین ،  رضا شکوری سرپرست شهرداری فردوسیه با اعلام این خبر گفت : بازنگری در طرح جامع و تفصیلی به عنوان مهمترین سند توسعه و عمران شهری ضروری است که با حضور مشاور راه وشهرسازی استان تهران ، این بازنگری مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه طرح جامع و تفصیلی در یک بازه زمانی مشخص مورد بازنگری قرار می گیرد بنابراین ضرورت داشت در یک جلسه تخصصی و با حضور مشاور مورد بازبینی قرار گیرد.پس از بازنگری در طرح جامع، پیگیری طرح تفصیلی نیز انجام خواهد شد که اجرایی شدن طرح تفصیلی در گرو آماده سازی ملزومات شهرسازی و تلاش برای نزدیک شدن به استاندارد ها و شاخص های شهری است.
وی بااشاره به جمعیت رو به رشد شهرهای حاشیه پایتخت گفت :گرانی مقوله مسکن در شهر تهران به ویژه در سالهای اخیر باعث سرریز جمعیت از تهران به شهرهای همجوار از جمله فردوسیه شده است که لازم است برای تامین زیرساخت ها و سرانه های عمومی وخدماتی اقدامات اساسی با دقت و اصولی انجام شود.بررسی کارشناسی نحوه و چگونگی تامین سرانه های عمومی در بخش های فرهنگی ، درمانی ، خدماتی ، مسکونی ، تجاری ، فضای سبز،آموزشی،مبلمان شهری و حمل و نقل و ترافیک از جمله اهداف وبرنامه های مدیریت شهری در پیگیری و اجرای طرح تفصیلی است که امید با مشارکت و همراهی مردم تحقق یابد.
وی پیگیری صدور اسناد مالکیت با همکاری و تعامل بنیاد مسکن را از دیگر برنامه های مدیریت شهری برای توسعه و عمران فردوسیه برشمرد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی الفت‌پور افزود:بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، به خصوص ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است.

آقای الفت‌پور تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه برای پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان