Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:31:17 GMT

بیش از یک و نیم تن سیم و کابل سرقتی در جاسک کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۶۴۴

بیش از یک و نیم تن سیم و کابل سرقتی در جاسک کشف شد

به گزارش روز دوشنبه دادگستری استان هرمزگان مجتبی قهرمانی افزود:در این رابطه، یک نفر دستگیر شد که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: آسیب رساندن به لوازم برقی مشترکان، تلفات برق، تاریکی معابر و بروز ناامنی در سطح شهر از زیان های وارده ناشی از سرقت تأسیسات و تجهیرات برق و از مهمترین مصادیق تضییع حقوق عامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قهرمانی افزایش قیمت تجهیزات برق از جمله سیم‌های شبکه، سهولت امکان خرید و فروش در ضایعاتی‌ها و تسهیل دسترسی به آن‌ها از جمله عوامل افزایش سرقت است که اقدامات جدی‌ برای پیشگیری از آن  درحال انجام است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان به مال‌خرها و ضایعاتی‌هایی غیرمجاز که مبادرت به خرید کالاهای دزدی خدمات عمومی کنند هشدار داد.

برچسب‌ها دادگستری سرقت هرمزگان جاسک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری سرقت هرمزگان دادگستری سرقت هرمزگان جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران از کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل نیکوکار اظهار کرد: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‏گذاری را در بین مردم از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‏‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‏‌ها‬ و تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان شود‬ که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌‏شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‏‌کند.‬

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقای هماهنگی بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات جلساتی برگزار شده که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

منبع: فارس

کد خبر 748380

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی