Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@17:12:02 GMT

۷۵ تن کالای احتکاری در اشنویه کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۶۵۲

۷۵ تن کالای احتکاری در اشنویه کشف شد

سرهنگ طالب محمدقلیزاده گفت: کالای احتکاری شامل روغن، شکر، برنج و آرد به ارزش ۲۰ میلیارد ریال است که در اختیار مراجع دارای صلاحیت قرار داده شده است.

سرهنگ قلیزاده به افراد سودجو هشدار داد که با هرگونه احتکار و عرضه خارج از شبکه کالا‌های اساسی به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی اشنویه از کشف ۶ میلیارد ریال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش سرقت در سطح شهرستان، پیگیری ویژه موضوع در دستور کار قرار گرفت و با توجه به دستگیری سارقان، شهروندان شاکی می‌توانند برای شناسایی اموال به این اداره مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قلیزاده از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار کالا احتکار اقلام اساسی نیروی انتظامی اشنویه متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ احمد رستمی گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی روانسر از وجود یک شکارچی غیرمجاز در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی روانسر با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد شکارچی شدهند و او را دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی با اشاره به کشف ۵ قطعه کبک وحشی و ۳ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، از آزادسازی پرنده‌ها و معرفی شکارچی غیرمجاز به دستگاه قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد