Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هم اندیشی مدیران و معاونان شرکت های بخش خصوصی با مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن قدردانی از همکاران بخش خصوصی که همواره در مراسم، مناسبت ها و ایام خاص دوشادوش شرکت واحد در خدمات رسانی به شهروندان شریف تهرانی از هیچ تلاشی و کوششی فروگذار نکرده اند، گفت: امیدوارم امسال با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم اتفاقات و تحولات جدیدی را در حوزه اتوبوسرانی رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نگاه ویژه شهردار محترم و اعضای معزز شورای اسلامی شهر تهران به توسعه حمل ونقل عمومی خصوصاً اتوبوسرانی پایتخت ، اظهار داشت: در سال جاری با حمایت های مدیریت شهری بنا داریم در موضوع بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گام های بلندی برداریم.

نکاحی با بیان اینکه تجهیز مجموعه اتوبوسرانی تهران به 6500 دستگاه اتوبوس فعال را تا پایان سال 1401، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده ایم، تصریح کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال تعداد1400 دستگاه اتوبوس، بازسازی و تعداد 2450 دستگاه نیز نوسازی خواهند شد که به این منظور در مورد توان و ظرفیت بخش خصوصی حساب ویژه باز کرده ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید براینکه تغییر و تحول در مجموعه بزرگ اتوبوسرانی برای نیل به شرایط مطلوب  از ضرورت انکارناپذیری برخوردار است، خاطر نشان کرد: به این منظور می بایست با رفع نواقص و  ضعف های موجود در فرآیند خصوصی سازی و همچنین، شفاف سازی حداکثری در امور و تمرکز بر ارائه خدمات در خور شأن مردم شریف تهران، بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده، نائل شویم.

گفتنی است، در این جلسه مدیران بخش خصوصی موضوعات و مواردی را پیرامون حوزه کاری خویش، مطرح کردند. در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس از ایشان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری اتوبوسرانی تهران بخش خصوصی شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی

رئیس مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر گفت: مرکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر به یک دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، رئیس مرکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر با اشاره به تجهیز بیمارستان به یک دستگاه ام. آر. آی پیشرفته اظهار داشت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

دکتر اولادی افزود: دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به‌روز‌ترین دستگاه است و بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن در انجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی از کیفیت تصویر بالا را از مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

 اولادی، درباره قیمت خرید دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه بالغ بر 80 میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر تصریح کرد: هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گاز هلیوم، پائین‌تر از دیگر دستگاه‌های مشابه بوده و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاست و با این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیکی به بیماران این مرکز درمانی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی