Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد آیین های فاطمی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه استانی و ملی ویژه دهه کرامت خبرداد و گفت: افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت روز میلاد حضرت، با خطبه‌خوانی خادمان حرم و سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هادی محمودنژاد با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت با مراسم تعویض پرچم در روز سه شنبه ۱۰ خرداد در صحن امام رضا علیه السلام شروع می‌شود، اظهار کرد: آیین افتتاح جشن های دهه کرامت در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در آستان مقدس قم و مراسم اختتامیه دهه کرامت هم در آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مراسم افتتاحیه جشن های دهه کرامت صبح روز میلاد از ساعت ۸ صبح با خطبه خوانی خادمان حرم مطهر شروع می شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود.

معاون اجرایی حرم بانوی کرامت ادامه داد: صبح روز میلاد بانوی کرامت قبل از مراسم خطبه خوانی آیین جارو کشی خادمان را در صحن امام رضا علیه السلام داریم و در ادامه برنامه های متنوع با شعار محوری «خدمت کریمانه جهاد عالمانه» برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری پویش سراسری فدای دخترم از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در دهه کرامت خبر داد و گفت: برگزاری همایش دختران آفتاب ویژه دختران نوجوان و جوان از برنامه های حرم مطهر در روز میلاد است که با مشارکت معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

محمودنژاد با بیان اینکه تلاش ما بر این است که بانوان و دختران سهم بیشتری از این آستان و مراسمات دهه کرامت داشته باشند، افزود: از دیگر برنامه هایی که هر سال وجود دارد اعزام سفیران کریمه به برخی استان‌ها و کشورها است که در طول دهه کرامت به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در دهه کرامت از درب‌های هنری ایوان آیینه رونمایی می‌شود، آبخوری های بست جنوبی صحن امام رضا علیه السلام به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم کاشی کاری صحن امام هادی علیه السلام رونمایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه کرامت دهه کرامت علیه السلام روز میلاد صحن امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری گفت: شاخص‌ترین برنامه هفته کار و کارگر در استان یادواره شهدای کارگری است که سه شنبه این هفته (۱۱ اردیبهشت) با حضور اقشار مردم و مسوولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای کارگر و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی از دیگر برنامه‌های برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته کار و کارگر در استان زنجان است.

مدیرکل تعاون، کار و تعاون استان زنجان گفت: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده‌ای پولادین خود در حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می‌دارند و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

جعفری گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان