Web Analytics Made Easy - Statcounter

  روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، احداث پایگاه امداد جاده‌ای در محور لاشار، نیکشهر و ایرانشهر را بسیار ضروری برشمرد.

علیرضا میربهاءالدین توسعه پایگاه‌های امداد و نجات را نیازمند حمایت‌های مسئولان استان دانست و  گفت: امروزه مردم جمعیت هلال احمر را به خوبی می‌شناسند و از خدمات آن به خوبی آگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هلال احمر از مردم و برای مردم است، و  با توجه به خدماتی که این جمعیت تاکنون به مردم ارائه کرده، انتظار مردم از هلال احمر افزایش یافته است و برای برآوردن این انتظارات باید خدمات را افزایش داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  گفت: جمعیت هلال احمر استان از امکانات و تجهیزات برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمان وقوع حوادث برخوردار هست و نیرو‌های امدادی، جوانان، داوطلبان و کارکنان آن از این امکانات برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم بهره می‌گیرند.

او گفت: : با این حال نیاز به توسعه، تجهیز و به روزرسانی این امکانات با توجه به رشد و تنوع نیاز مردم وجود دارد که برای این کار باید اهتمام ویژه داشت.

میربها ءالدین گفت: این زمین به مساحت دو هزارو پانصد متر مربع از طریق دهیاری و در قالب طرح هادی روستا تحویل گردیده که ساختمان آن در حدود ۱۳۰ متر مربع با اعتبار اولیه بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر

بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات در سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیرو‌های امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی، به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ٣۴ نفر در ۴۸ ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.

محمودی تصریح کرد: ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین