Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: مصوبات عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی که از جایگاه رفیع حقوقی و قانونی برخوردار است، ابلاغ شده و در حکم قانون در عرصه ورزش کشور هم لازم الاجراست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سید حمید سجادی در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، اهمیت جایگاه رفیع قانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رهبر معظم انقلاب منصوب می‌شوند و سران سه قوه هم در این شورا حضور دارند که بیانگر جایگاه بالای آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: یکی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارتباط با عفاف و حجاب است که در حکم قانون ملزم به اجرای آن در عرصه ورزش کشور هستیم و باید این موضوع را جدی بگیریم و روی سکوها، در اماکن ورزشی و دیگر فضا‌های مرتبط با ورزش باید اجرا کنیم.
سجادی وظایف اختصاصی وزارت ورزش و جوانان مصوبه 427 شورای فرهنگ عمومی و 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون راهکار‌های گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بخش ورزش را مورد توجه و تاکید قرار داد و گفت: برخی مصادیق این مصوبات مانند استفاده نکردن مربیان مرد برای خانم‌ها و برعکس از دیگر مصوباتی است که باید اجرا شود و نباید تخطی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ورزش شورای عالی انقلاب فرهنگی ورزش و جوانان عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه در جلسه شورای عالی سه مصوبه مهم داشتیم، بیان کرد: حسین بهاروند و خانم اشرف معینی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه کاظمی آشتیانی در جلسه امروز انتخاب شدند.

وی اعلام کرد: 5 نفر از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در بنیاد سعدی برگزیده شدند که اسامی ایشان شامل علی‌اشرف صادقی، محمد دبیر مقدم،  موسی اسوار، محمدجعفر یاحقی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه سوم جلسه امروز تصویب نقشه راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بود، با اینکه سند تحول؛ قوی، مبنایی و اصولی نوشته شده، اما نقشه راه آن نوشته نشده بود این نقشه راه در شش ماه اخیر در وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و کلیات این نقشه راه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • دولت رئیسی بیخیال لایحه حجاب شد | نیاز به قانون جدیدی نیست معطل نمی‌مانیم!
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند