Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:01:53 GMT

ورود گرمای شدید به گلستان/ ذخایر برفی صفر شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۷۹۱

ورود گرمای شدید به گلستان/ ذخایر برفی صفر شد

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفته دوم خردادماه تا نیمه‌های مردادماه سال جاری موج شدید گرما در استان وجود دارد و شاهد کاهش بارندگی و افزایش دما در گلستان هستیم.

وی افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده، در استان گلستان، از هفته اول خردادماه به صورت تدریجی شاهد افزایش دما بودیم و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: با توجه به موج گرمایی که در فروردین ماه در استان وجود داشت، ذخیره برفی ما در هفته اول اردیبهشت ماه به صفر رسیده؛ در حالی که طبق میانگین سالانه این ذخیره باید تا اواسط خردادماه تداوم می‌یافت.

داداشی همچنین در خصوص وزش بادهای شدید در استان گفت: این بادها نتیجه تغییر اقلیم گلستان است و ما در سال جاری به دلیل خشکسالی و کاهش رطوبت شاهد افزایش تعداد و سرعت باد در استان بوده و هستیم.

کد خبر 5502286

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل هواشناسی گلستان بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان آلودگی هوا ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار خراسان رضوی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز

ایسنا/البرز مدیرکل هواشناسی البرز گفت: از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا چهارشنبه یک سامانه بارشی در استان فعالیت خواهد داشت.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز یکشنبه  ۱۶ اردیبهشت آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری است و در برخی ساعات شاهد وزش باید هستیم.

وی ادامه داد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد از فردا شاهد ورود جبهه جدید بارشی به استان هستیم که رگبار و بارش پراکنده باران در اکثر مناطق استان را به دنبال دارد.

وی ابراز کرد: ورود این جبهه به استان کاهش محسوس دما را به دنبال دارد به طوری که در اغلب مناطق استان شاهد کاهش چهار تا هفت درجه‌ای دما خواهیم بود.

وی گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این جبهه بارشی تا چهارشنبه مهمان البرز است و بعد از آن انتظار می‌رود مجددا آسمانی صاف داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: طی سه روز آینده میانگین بیشینه دما به ۲۰ و کمینه آن نیز به هفت درجه بالای صفر برسد و البته شدت کاهش دما در ارتفاعات استان بیشتر است.

بهاروند احمدی افزود: طی این مدت میانگین سرعت وزش باد هم بین پنج تا ۱۰ متر در ثانیه متغیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • ورود موج‌های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا