Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:49:47 GMT

سرنخ‌های لواندوفسکی از احتمال حضورش در بارسلونا

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۸۹۹۸

سرنخ‌های لواندوفسکی از احتمال حضورش در بارسلونا

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، روبرت لواندوفسکی که شواهد امر حکایت از پایان حضورش در بایرن می‌دهند، این روزها بیشتر از اسپانیا و بارسلونا سخن می‌گوید.

به گزارش تارنمای «اسپورت»، این مهاجم لهستانی بایرن که به عنوان تماشاچی در مسابقات فرمول ۱ موناکو حضور داشت به وضوح خاطرنشان کرد که می‌خواهد سه فصل آینده را در نیوکمپ بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپورت در ادامه نوشت: لواندوفسکی به خبرنگار روزنامه Eleven Sports گفت که سخت است بگویم فصل آینده برای بایرن‌مونیخ بازی خواهم کرد.

وی در مورد حضورش در بارسا هم گفت که به‌زودی اخباری از آینده و مقصد جدیدش منتشر خواهد شد.

این لهستانی در میان سخنانش سرنخ‌هایی از حضورش در بارسا ارائه کرده و اظهار داشت: این حضور به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما فکر می‌کنم وضعیت من روشن است و هیچ فایده‌ای برای صحبت در مورد آن وجود ندارد. به‌زودی زمان آن فرامی‌رسد که بیشتر بگویم و اطلاعات بیشتری ارائه دهیم.

لواندوفسکی در پاسخ به اینکه دوست دارید در اسپانیا زندگی کنید؟ گفته است: اسپانیا عالی است. ما یک‌خانه در اسپانیا، در مایورکا داریم. این مکان بسیار خوبی برای گذراندن تعطیلات است.

لواندوفسکی همچنان بر جدایی خود از بایرن برای امضای قرارداد با بارسا اصرار دارد و در آلمان هم خبرها حکایت از این دارد که باشگاه بایرن به دنبال جانشین این مهاجم است که احتمالا کسی نیست جز سادیو مانه بازیکن سنگالی لیورپول.

قرارداد فعلی لواندوفسکی تا تابستان آینده با بایرن اعتبار دارد. او در فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها ۵۰ گل به ثمر رساند.

برچسب‌ها اسپانیا روبرت لواندوفسکی آلمان سادیو مانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا روبرت لواندوفسکی آلمان اسپانیا روبرت لواندوفسکی آلمان سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد والنسیا عبور کند و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده دوم، اختلافش را با خیرونا که در رده سوم قرار دارد به ۲ امتیاز برساند.

روبرت لواندوفسکی ستاره بارسلونا در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و توانست با ثبت ۳ گل نقش مهمی در این پیروزی داشته باشد.

این مهاجم که تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد پس از این دیدار به شایعاتی که مبنی بر خروج زودهنگام او از بارسلونا است پاسخ داد و آنها را تکذیب کرد.

به گفته پایگاه خبری «بیلد»، این مهاجم لهستانی در خصوص ادامه حضورش در آبی و اناری ها گفت: ترک بارسا در تابستان امسال برای من واقعاً غیرممکن است. از نظر بدنی احساس خوبی دارم و تا دو سال آینده همینطور خواهد بود. وقتی از نظر بدنی به شرایطی برسم که نتوانم عملکرد کافی را داشته باشم به ترک بارسلونا فکر خواهم کرد.

کد خبر 6093288

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • گل دوم روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 3-2 والنسیا)
  • گل روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 2-2 والنسیا)
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند