Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- قیمت بیت‌کوین امروز کار خود را حوالی پله‌های ابتدایی کانال ۳۰ هزار دلار آغاز کرد. قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته معادل چهار‌ونیم درصد رشد داشت و از مرز ۲۹ هزار دلار به ۳۰ هزار و ۲۰۰ دلار رسید. هزمان با افزایش قیمت بیت‌کوین، اتریوم رشد ۵.۵ درصدی را به‌ثبت رساند و اوضاع برای سرمایه‌گذاران کاردانو و شیبا بهتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو ارز دیجیتال سرشناس به‌ترتیب بازدهی مثبت ۱۱ و ۹ درصد را تجربه کرده اند. با وجود رشد قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته، هنوز برخی از تحلیلگران به آینده بازار خوشبین نیستند. بازدهی ماهانه بیت‌کوین تقریبا معادل منفی ۲۰ درصد برآورد می‌شود و مشخص نیست روند نزولی بازار چه زمانی تمام می‌شود.

قیمت بیت‌کوین؛ ۳۰ هزار و ۲۰۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت بیت‌کوین امروز دوشنبه ۹ خرداد به پله‌های ابتدایی کانال ۳۰ هزار دلار رسید. قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۲۷۰ دلار رشد پیدا کرد و از ۲۸ هزار و ۹۳۰ دلار به ۳۰ هزار و ۲۰۰ دلار رسید. این میزان رشد معادل چهار و نیم درصد است، اما تازه قیمت بیت‌کوین با ارزش این ارز دیجیتال در هفته گذشته برابر شده است.

یک هفته قبل یعنی دوشنبه دوم خرداد قیمت بیت‌کوین تقریبا ۳۰ هزار و ۱۵۰ دلار بود. در شبانه‌روز گذشته رقم ۳۰ هزار و ۳۰۰ دلار بیشترین قیمت بیت‌کوین بوده و رقم ۲۸ هزار و ۹۳۰ دلار را باید کمترین سطح آن در این مدت بدانیم. حالا حجم کل بازار بیت‌کوین به ۵۷۶ میلیارد و ۵۵۷ میلیون دلار رسیده و این رقم معادل ۴۴ درصد از سهم کل بازار محسوب می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۸۷۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز دوشنبه ۹ خرداد هزار و ۸۷۰ دلار بود. این عدد افزایش ۹۵ دلاری قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی را نشان می‌داد. قیمت اتریوم صبح دیروز هزار و ۷۷۵ دلار بود و بازدهی روزانه دومین ارز دیجیتال بازار معادل ۵.۵ درصد برآورد می‌شد. در این مدت بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۸۸۰ دلار به‌ثبت رسیده و کمترین سطح این ارز دیجیتال را باید هزار و ۷۷۳ دلار بدانیم. با وجود رشد قیمت ۵.۵ درصدی اتریوم هنوز بازدهی هفتگی این ارز منفی است.

دوشنبه دوم خرداد اتریوم بالای مرز دو هزار دلار خرید و فروش می‌شد و حالا در این مدت ارزش سرمایه‌گذاران اتریوم حدود هفت و نیم درصد آب رفته است. همچنین فاصله فعلی قیمت اتریوم با قله تاریخی این ارز دیجیتال یعنی چهار هزار و ۸۵۱ دلار در روز ۱۹ آبان پارسال، نزدیک ۶۰ درصد حساب می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو، شیبا، دوج‌کوین و ترون در ۲۴ ساعت گذشته رشد داشته است. اوضاع برای کاردانو از همه بهتر بوده و ارزش آن تقریبا ۱۱.۵ درصد بالا آمده است. قیمت لحظه‌ای کاردانو صبح امروز دوشنبه ۹ خرداد ۰.۰۵۱۳ دلار بود و دیروز این ارز دیجیتال ۰.۴۶۰ دلار فروخته می‌شد. البته کاردانو هنوز درقیاس با هفته قبل در سطح کمتری قرار دارد.

قیمت کاردانو هفته قبل یعنی دوشنبه دوم خرداد ۰.۵۴۰ دلار بود. قیمت شیبا با رشد ۹ درصدی از ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار رسید. دوج‌کوین که به‌تازگی وارد فهرست ۱۰ ارز دیجیتال مهم بازار از نظر بیشترین سهم شده است، در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا مثبت پنج درصد بازدهی داشته. قیمت دوج‌کوین در شبانه‌روز گذشته از ۰.۰۸۰ دلار به ۰۱.۰۸۴ دلار افزایش پیدا کرده است. همچنین قیمت ترون با رشد چهار درصدی از ۰.۰۸۰ دلار به ۰.۰۸۴ دلار ارتقا پیدا کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز

قیمت هفته قبل

قیمت دیروز

قیمت امروز

بیت‌کوین

۳۰ هزار و ۱۵۰ دلار

۲۸ هزار و ۹۳۰ دلار

۳۰ هزار و ۲۰۰ دلار

اتریوم

دو هزار و ۳۰ دلار

هزار و ۷۷۵ دلار

هزار و ۸۷۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

 ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار 

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

کاردانو

۰.۵۴۰ دلار

۰.۴۶۰ دلار

۰.۵۱۳ دلار

ترون

۰.۰۷۷ دلار

۰.۰۸۰ دلار

۰.۵۱۳ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۸۵ دلار

۰.۰۸۰ دلار

۰.۰۸۴ دلار

منبع: فرارو

کلیدواژه: بیت کوین اتریوم ارز دیجیتال ۳۰ هزار و ۲۰۰ دلار ۲۴ ساعت گذشته ارز دیجیتال قیمت بیت کوین شبانه روز قیمت اتریوم دلار رسید هزار دلار دوج کوین هفته قبل ۳۰ دلار ۹ خرداد ۵ درصد دلار ۰ ۰ دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد