Web Analytics Made Easy - Statcounter

۷۰۰مترمربع از اراضی منطقه حفاظت شده لیسار به همراه یک باب ویلای ییلاقی رفع تصرف شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای گشت، کنترل و پایش منطقه حفاظت شده لیسار  حدود ۷۰۰مترمربع  از اراضی تصرف شده منطقه حفاظت شده لیسار در محدوده روستای برزبیل  و یک باب ویلای ییلاقی  با حکم مرجع قضایی توسط  یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تالش و همکاری عوامل نیروی انتظامی و منابع طبیعی و آبخیزداری رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین شیلاتی از همکاری مطلوب دستگاه قضا در برخورد با زمین خواری و رسیدگی ویژه به منظور حفظ و حراست از انفال و پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت:  این اداره طبق مفاد ٦٩٠ و ٦٩٣ قانون مجازات اسلامی و در راستای حفظ و حراست از مناطق تحت مدیریت  با متصرفان و زمین خواران برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: از همه مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تخریب و تصرف اراضی ملی برای پیشگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب طبیعت ، مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۱۳۴۴۲۳۲۱۴۹گزارش نمایند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراضی حفاظت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت