Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@05:32:46 GMT

انتقام شهید صیاد خدایی را از دشمنان خواهیم گرفت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۹۱۵۸

انتقام شهید صیاد خدایی را از دشمنان خواهیم گرفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید صیادخدایی به دست شَقی‌ترین افراد یعنی صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است، گفت: ان‌شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سردار شهید حسن صیاد خدایی از فرماندهان مدافع حرم که هفته گذشته در تهران در یک حمله تروریستی به شهادت رسید، با اشاره به رشادت‌های این شهید اظهار کرد: شهدایی که به دست صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند، شهدای بسیار بلندمرتبه و با مقام بسیار والاتری هستند، چراکه به دست بدترین افراد به شهادت رسیده‌اند و ان شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شهادت‌ها به قوام و دوام اسلام کمک می‌کند. چراکه اسلام از ابتدا بر پایه شهادت ماند و اگر شهادت حضرت امام حسین (ع) و ائمه اطهار نبود، اسلام هم نبود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امیدوارم که خداوند به ما توفیق ادامه راه این شهید را بدهد، خاطرنشان کرد: چنین افتخاری برای این خانواده مبارک و نادر است، چرا که این روزها به ندرت کسی توفیق شهادت پیدا می‌کند. بازار شهادت در دفاع مقدس و جنگ داغ بود و هر روز تعدادی به شهادت می‌رسیدند، اما الان شهادت یک توفیق ناب است. خداوند فردی را به‌عنوان شهید به نزد خود می‌برد، که جایگاه بسیاری دارد.

سرلشکر سلامی با اشاره به شباهت شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شهید صیادخدایی تاکید کرد: تا پیش از شهادت شهید صیادخدایی، یک شهید صیاد در ارتش داشتیم. پس از شهادت شهید صیاد خدایی، سپاه نیز مفتخر به داشتن یک شهید صیاد شد. اگر به طریقه شهادت این دو شهید توجه کنیم، شیوه شهادت آن‌ها نیز مشابه یکدیگر است.

وی افزود: چند روز پیش که به قم سفر کرده بودم همه مردم خواهان این بودند که انتقام خون شهید صیادخدایی را بگیریم. همچنین در روز تشییع پیکر این شهید نیز مردم بر انتقام از قاتلان شهید صیادخدایی مُصِر بودند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نام شهید صیادخدایی جهانی شد، تصریح کرد: نام این شهید آوازه جهانی پیدا کرد و در جهان عزیز شد. در حالی که فردی گمنام بود و مردم او را نمی‌شناختند، اما به اذن خداوند یکباره انفجاری در جهان رخ داد و شهید صیادخدایی مانند خورشید در قله جهان درخشید. همه شهدا عزیز هستند و با کیفیت‌های متفاوتی به شهادت رسیدند، اما شهید صیادخدایی به نحوی به شهادت رسید که از انسان دلربایی می‌کند.

وی افزود: سیمای این شهید نیز بسیار مصمم، مطمئن و با صلابت است. او در این عالم آوازه جهانی پیدا کرد و اهل آسمان نیز او را به خوبی می‌شناسند.

سرلشکر سلامی، شهید صیادخدایی را الگویی مناسب برای جوانان جامعه دانست و اظهار کرد: اسلام با نام این شهدا ماندگار می‌شود و دین خدا بدون نام این شهدا ماندنی نیست.

وی ادامه داد: دشمن از قلب کاخ سفید و تل آویو او را ماه‌ها و سال‌ها، خانه به خانه و کوچه به کوچه تعقیب کرد تا در نقطه‌ای او را به شهادت برساند. عظمت این شهید به قدری است که دشمن با شهادت او خود را پیروز فرض می‌کند. شهید صیادخدایی در نگاه الهی نیز عظمت پیدا کرد و عزیز شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهادت، زیباترین سرنوشت برای انسان‌هاست، خاطرنشان کرد: آن‌ها که شهادت این عزیزان را تحمل می‌کنند نیز در نزد خداوند بسیار عزیز هستند.

کد خبر 578590

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرلشکر سلامی شهید صیاد خدایی ترور شهید صیاد خدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرمانده کل سپاه شهید صیادخدایی شهید صیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد

حجت الاسلام مسلم کماسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اظهار کرد: فعالان عرصه تعلیم و تربیت اخلاص و بصیرت شهید مطهری را الگوی خود قرار بدهند.

وی با اشاره به نامگذاری روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم، افزود: این شهید والامقام یک معلم تک بُعدی نبود بلکه در همه موضوعات نیاز جامعه زمان خود، سرآمد بود و حرف برای گفتن داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه ادامه داد: شهید مطهری انحرافات اعتقادی و فکری جامعه روز خودش را به خوبی شناخته بود و به لحظه و با پشتوانه منطق و علم دین به آن انحرافات پاسخ می‌داد.

کماسی با بیان اینکه شهید مطهری عمار انقلاب اسلامی بود، گفت مهم‌ترین ویژگی این شهید داشتن اخلاص و علم به‌روز بود که موجب اثرگذاری بالای او در جامعه زمان خود شده بود.

وی تاکید کرد: حتی بعد از گذشت سال‌ها از زمان شهادت شهید مطهری، به دلیل اینکه آثار این شهید همراه با اخلاص و شناخت بود پاسخگوی نیازها و شبهات جامعه امروزی نیز هست.

به گفته کماسی، بصیرت و آگاهی جامعه امروز به دلیل وجود معلمان انقلابی و بزرگی همچون شهید مطهری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی پرداخت و افزود: طی این هفته ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است.

وی تجلیل از ۶۰ مربی و استاد بسیجی، دیدار با علما و بزرگان شهر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، فضاسازی شهری، برگزاری نشست خبری با رسانه‌ها و تبیین افکار شهید مطهری را از جمله برنامه‌های گرامیداشت این هفته در کرمانشاه اعلام کرد.

گفتنی است، به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

کد خبر 6092614

دیگر خبرها

  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد