Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو بایدن پیشنهاد داد مدرسه ابتدایی راب در تگزاس که هفته گذشته بر اثر تیراندازی در آن ۱۹ کودک کشته شدند، تخریب شده و مدرسه جدیدی به جای آن ساخته شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در جریان بازدید از شهر اوالد تگزاس و مدرسه ابتدایی راب که هفته گذشته 19 دانش آموز آن بر اثر تیراندازی کشته شدند، پیشنهاد تخریب این مدرسه و ساخت یک مدرسه جدید را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش فاکس نیوز، سناتور «رونالد گوتیرز» که نماینده شهر اوالد است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد ممکن است بر طبق پیشنهاد رئیس جمهور،بودجه ای برای تخریب و ساخت دوباره مدرسه ابتدایی راب اختصاص یابد.

بایدن که به همراه همسرش برای بازدید از محل یادبود حادثه به تگزاس سفر کرده بود، اظهار کرد من می دانم که پس از این حادثه کودکان زیادی دیگر تمایل به رفتن به این مدرسه را ندارند. این مدرسه باید تخریب شود و مدرسه جدیدی به جای آن ساخته شود.

وی همچنین دستور ارائه خدمات سلامت ذهنی وروانی برای مردم منطقه و کمک به حل مشکلات و مسائل روانی ایجاد شده پس از این تیراندازی مرگبار، را صادر کرد.

بایدن پس از حضور در مدرسه ابتدایی راب، در کلیسای شهر حضور یافت و سپس با خانواده های قربانیان این حادثه دردناک دیدار و با آنها همدردی کرد.

تیراندازی مرگبار در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس/ 19 کودک کشته شدنددرخواست بایدن از کنگره برای مبارزه با لابی اسلحه در آمریکا در پی قتل‌عام 19 کودک

 

پیش از این در سال2019 پیشنهاد تخریب دبیرستانی در شهر کلورادو به علت وقوع تیراندازی مرگبار در آن و کشته شدن 13 دانش آموز داده شد اما در نهایت این اتفاق صورت نگرفت و مدرسه تخریب نشد.

تقریبا یک هفته از وقوع تیراندازی مرگبار در مدرسه ابتدایی راب در تگزاس آمریکا و کشته شدن 19 دانش آموز و 2 معلم می گذرد.

همچنین حدود دو هفته پیش نیز مهاجمی سفیدپوست با تیراندازی در یک سوپرمارکت در بوفالوی آمریکا 10 سیاه پوست را کشت.

در حالی که حوادث و تیراندازی های مرگبار در آمریکا همیشه رخ می دهد و بسیاری از شهروندان این کشور و دموکرات ها خواستار اصلاح قانون حمل سلاح و کنترل سلاح هستند، انجمن ملی سلاح آمریکا، درنشست سالانه خود در تگزاس، ضمن رد پیشنهاد کنترل سلاح در این کشور، حمل اسلحه را یک حق انسانی اولیه عنوان کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نیز در جریان سخنرانی در این انجمن اظهار کرد باید به جای تصویب قانون محدودیت دسترسی به سلاح در آمریکا، سطح امنیت مدارس را بالا ببریم.

سناتور تد کروز نیز در این نشست ادعا کرد آسیب های اجتماعی مانند کاهش حضور در کلیساها، بازی های ویدئویی خشن، داروهای اعتیاد آور و خشونت رسانه های اجتماعی باعث وقوع تیراندازی های مرگبار در آمریکاست و ارتباطی با کنترل سلاح ندارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش صداوسیما، فرماندار عنبرآباد گفت: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

عنبرآباد یکی از شهر‌های استان کرمان و مرکز شهرستان عنبرآباد است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری ۱۳۹۵ برابر با ۱۸٬۱۸۵ نفر (۵٬۲۸۵ خانوار) اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی