Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@19:12:11 GMT

احتمال برگزاری جام تختی کشتی آزاد با سه تیم خارجی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۹۱۸۷

احتمال برگزاری جام تختی کشتی آزاد با سه تیم خارجی

علاوه بر ارمنستان ظاهرا دو تیم خارجی دیگر قرار است در رقابت‌های جام تختی که سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نیز محسوب می‌شود، شرکت کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از آنکه پرونده رقابت‌های داخلی کشتی فرنگی با برگزاری سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی طی روزهای 4 تا 6 اسفند ماه در اهواز، با برگزاری جام تختی بسته شد، چرخه انتخابی کشتی آزاد برای سال 2022 نیز با برگزاری جام تختی در روزهای 19 و 20 خرداد در تنکابن پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیر از حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع سه طلایی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2021، رحمان عموزاد، یونس امامی، علی سوادکوهی، امیرحسین فیروزپور، محمدحسین محمدیان و یدالله محبی 6 طلایی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا از شرکت در جام تختی معاف هستند و سایر مدعیان باید در این رقابت‌ها کشتی بگیرند.

درحالی که جام تختی یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی است که بعد از آن تکلیف خیلی از اوزان مشخص خواهد شد، علاوه بر رقابت سنگین در اوزان دهگانه بین مدعیان داخلی، قرار است چند کشور خارجی نیز در این رقابت‌ها شرکت کنند.

تا امروز حضور تیم کشتی آزاد ارمنستان در جام تختی قطعی شده و احتمال حضور دو تیم اتریش و آذربایجان نیز در رقابت‌ها وجود دارد.

نام جام تختی در تقویم اتحادیه جهانی نیست و نزدیک به این رقابت‌ها، تورنمنت رنکینگ‌دار قزاقستان نیز در آلماتی برگزار خواهد شد که هر دو تیم منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران در آن شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی ایران چرخه انتخابی کشتی آزاد جام تختی رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟