Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرستان فدراسیون ها اجازه شرکت در انتخابات کمیته المپیک را نخواهند داشت

انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی 6 شهریور برگزار می‌شود که چند فدراسیون با سرپرست اداره می‌شوند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، اعضای مجمع کمیته ملی المپیک در نشست فوق العاده سوم خرداد رای به برگزاری انتخابات در تاریخ شهریور دادند که براین اساس ثبت نام از نامزدها برای پست ریاست، نواب رئیس و هیات اجرایی 15 تا 20 تیر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین سرپرستان فدراسیون ها اجازه شرکت در انتخابات را نخواهند داشت و فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند باید از بین اعضای هیات رئیسه یک نفر را برای حضور در انتخابات معرفی کنند که البته این فرد نمی تواند در پست هیات اجرایی هم کاندیدا شود.

یکی از مشکلاتی که کمیته ملی المپیک برای برگزاری انتخابات با آن روبه روست، اداره برخی از فدراسیون ها با سرپرست است که تا برگزاری مجمع انتخاباتی دوره 4 ساله ریاست برخی از فدراسیون ها هم به پایان می رسد. در حال حاضر فدراسیون های فوتبال، شمشیربازی، ژیمناستیک و دوچرخه سواری با سرپرست اداره می شوند و زمان انتخابات آنها هنوز مشخص نیست. فدراسیون های فوتبال، ژیمناستیک و دوچرخه سواری با چالش هایی زیادی روبه رو هستند که معلوم نیست تا روز مجمع این مشکلات حل شود.

از طرفی تا 6 شهریور دوره 4 ساله ریاست سوارکاری (23 خرداد) و بدمینتون (3 مرداد) نیز به پایان می رسد و باید دید وزارت ورزش برای برقراری عدالت و از بین نرفتن حقوق روسای فدراسیون ها برای حضور در انتخابات چه برنامه هایی خواهد داشت و انتخابات فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند چه زمانی برگزار خواهد شد؟

اخبار داغ 

وضعیت تلخ بازیکنان جدا شده استقلال؛ ناموفق و دور از فرم ایده آل رسانه پرتغالی: عبدی جایی در برنامه‌های سرمربی بواویشتا ندارد تبریک سرخیو راموس به رئال مادرید پس از قهرمانی در اروپا تبریک اینتر و یوونتوس به رئال مادرید و میلان به کارلو آنچلوتی پس از قهرمانی در اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرپرست اداره می شوند فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد