Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد، جشن قهرمانی آبی‌پوشان در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر با حضور ۲۵۰ پیشکسوت این باشگاه برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال درباره برگزاری مراسم جشن قهرمانی آبی‌پوشان اظهار داشت: ما از 370 پیشکسوت دعوت کردیم که البته یکسری از آنها تهران و ایران نیستند و حدود 250 نفر اعلام آمادگی کردند که در خدمت‌شان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی کردیم که این عزیزان قبل از اینکه به استادیوم بیایند در محلی بیرون از ورزشگاه پذیرایی شوند و پس از آن در جایگاه VIP مستقر خواهند شد.

وی در مورد این موضوع که باشگاه استقلال خواستار دریافت جام طلایی شده است، گفت: ما به سازمان لیگ نامه زدیم و درخواست هم کردیم، چون در آیین‌نامه پیش‌بینی نشده بود از سازمان لیگ خواستیم که در هیئت رئیسه این موضوع را مطرح کنند و اگر امکانش بود درخواست‌مان بررسی شود. دوستان قول دادند که پس از پایان فصل جلساتی را برگزار کنند و اگر امکانش باشد این کار صورت بگیرد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، درباره تمدید قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم ، تصریح کرد: جا دارد یک بار دیگر خدمت همه اعضای تیم خسته نباشید بگویم که در این فصل با آرامش کار کردند. از وقتی سردار آجورلو به باشگاه آمد ساختار باشگاه تغییر کرد. الان هم این اطمینان را به هواداران می‌دهیم که نگران نقل‌وانتقالات نباشند و هر بازیکنی را که سرمربی تیم مدنظر داشته باشد سعی می‌کنیم جذب کنیم. نقل‌وانتقالات زیر نظر مدیرعامل باشگاه انجام می‌شود و هیچ نگرانی وجود ندارد.

فتاحی در پاسخ به این سؤال که «درخواست باشگاه استقلال از صداوسیما برای عدم پخش مراسم جشن قهرمانی از تلویزیون واقعیت دارد؟»، خاطرنشان کرد: بله، واقعیت دارد. این تصمیم دیروز گرفته شد. به هر حال موضوع حق پخش برای همه باشگاه‌ها و حتی تیم ملی است که این اتفاق نمی‌افتد. متأسفانه بخش اعظم درآمدزایی باشگاه‌ها نادیده گرفته می‌شود. ما در حال رایزنی هستیم که به احترام هواداران‌مان تعامل کنیم، ولی توقع ما از مسئولان صداوسیما این است که حق فوتبال را بدهند تا هم فوتبال پیشرفت کند و هم جذابیت آن بیشتر شود. هواداران نگران نباشند، درباره این موضوع در حال رایزنی هستیم.

وی راجع به مشکلات زیرساختی که باشگاه استقلال با آن مواجه بوده است، یادآور شد: یکی از مشکلات اصلی استقلال در این فصل زمین تمرین بود که از اول امسال زمین مجموعه انقلاب در اختیار باشگاه قرار گرفت و تمرینات تیم آنجا برگزار می‌شود. بعد از سال‌ها هم موفق شدیم چمن کمپ ناصر حجازی را به صورت کاملاً مکانیزه بکاریم و ان‌شاءالله تا یک ماه آینده هم چمن و هم رختکن و سکوهای آن به مرحله بهره‌برداری می‌رسد. استقلال به غیر از کمپ حجازی، چمن مصنوعی ورزشگاه امام رضا (ع) هم جمع‌آوری می‌شود و چمن طبیعی کاشته خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در پایان گفت: جا دارد از مسئولان شورای تأمین هم تشکر کنم. برای بازی امشب 63 هزار بلیت فروخته شده و بلیت‌ها هم خریداری شده است. من خواهشی که از عزیزان هوادار دارم این است که اگر بلیت تهیه نکردند به ورزشگاه نیایند.

پیام تبریک سرمربی میلان به مجیدی و استقلال + فیلم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال باشگاه استقلال جشن قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم

کوادرادو با جملات خود در جشن قهرمانی اینتر، هواداران یوونتوس را به شدت عصبانی کرده‌است

طرفداری | اینتر که هفته گذشته و پس از برتری برابر روسونری، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کرده بود، این افتخار را دیروز در خیابان‌های شهر میلان و در حضور هوادارانش جشن گرفت.

البته که این جشن، حاشیه کم نداشت و رفتار برخی بازیکنان اینتر، سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. علاوه بر اقدام عجیب دنزل دومفریز، خوان کوادرادو نیز با شعار جنجالی خود خبرساز شد. کوادرادو که ۸ سال برای یوونتوس بازی می‌کرد، در تابستان ۲۰۲۳ به اینتر منتقل شد و هرچند بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما یکی از بازیکنان این تیم در راه کسب ستاره دوم بود و قهرمانی لیگ به نام نیز ثبت شد.

خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر، شعاری را به زبان آورد که اصلا به مذاق هواداران یوونتوس خوش نیامد. فول‌بک کلمبیایی خطاب به هواداران اینتر که مشغول شادی کردن بودند، گفت:

هرکس نپرد (و خوشحالی نکند)، یوونتوسی است!

جملات خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر  

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود