Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب گفت: نمایشگاه شهرآفتاب هیچگونه تعهد کتبی یا شفاهی مبنی بر اجاره چندساله سالن نمایشگاه شهرآفتاب به برنامه «تهمتن» ندارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهر، عباس تقدسی نژاد درباره اظهارات رضا نصیری تهیه کننده برنامه «تهمتن» مبنی براینکه سالن اجرای مسابقه تهمتن را به مدت یک‌سال از مجموعه شهر آفتاب اجاره کرده و مدیرعامل وقت قول تمدید سه تا پنج سال را داده بوده، عنوان کرد: توافق ادعا شده با مدیرعامل پیشین برای ساخت برنامه تهمتن شفاهی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ فردی این توافق را تأیید نمی‌کند چرا که هیچ مبنای حقوقی ندارد. برنامه تهمتن هیچ قرارداد رسمی با مدیران پیشین مبنی بر اظهارات ایشان نداشته است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب ضمن اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر انتقال کامل تمامی نمایشگاه‌ها به مجموعه شهرآفتاب، تصریح کرد: پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران موظف هستیم که سالن‌های خود را در اختیار نمایشگاه‌ها قرار دهیم نه مجموعه‌هایی که قصد دارند فعالیت‌های نمایشی انجام دهند.
تقدسی نژاد درباره اظهارات نصیری مبنی براینکه 20 میلیارد تومان هزینه دکور برنامه شده، بیان کرد: این مبلغ 20 میلیارد تومانی صرفاً یک ادعا است. تجهیزاتی که ما از آن‌ها بازدید کرده‌ایم ارزش این مبلغ را ندارد.
وی درباره جزئیات قرارداد جدید برنامه تهمتن با مجموعه شهرآفتاب، توضیح داد: تهیه کننده این برنامه در قرارداد جدیدی که امضاء شده، متعهد به تخلیه کامل از سالن نمایشگاهی شده است. البته یک ماه هم به ایشان فرصت داده شده تا با تخلیه و انتقال دکور، تجهیزات آسیبی نبینند و تخریب نشوند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه ایشان (تهیه کننده) 8 ماه بدون قرارداد در مجموعه شهرآفتاب فعالیت کرده است، افزود: زمانی‌ که قرارداد ایشان به اتمام رسید به علت اینکه هنوز نمایشگاهی در مجموعه شهرآفتاب برگزار نشده بود، 8 ماه بدون قرارداد به ایشان کمک کردیم تا فصل نخست فعالیت‌های نمایشی تهمتن به اتمام برسد.
تقدسی نژاد درباره پیشنهاد مجموعه شهرآفتاب به تهیه کننده برنامه تهمتن، بیان کرد: به ایشان پیشنهاد دادیم که یک سازه ویژه فعالیت‌های نمایشی بسازد تا به صورت مشارکتی با هم همکاری کنیم اما تهیه کننده مخالف این کار است. سالنی که توسط ایشان اشغال شده یک سالن نمایشگاهی است که بیش از 80 میلیارد تومان ارزش دارد.
وی در ادامه نظر شهردار تهران درباره این قرارداد را اینگونه تشریح کرد: شهردار تهران درخواست دارد که ایشان به قرارداد پایبند باشند چرا که مدیر برنامه تهمتن تمامی موارد را پذیرفته و امضاء کرده است تا پس از اتمام قرارداد تا پایان تیر 1401 سالن را تخلیه و تحویل دهد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب افزود: باتوجه به اینکه این سالن در اختیار برنامه تهمتن بود، شرکت سایپا امکان حضور در نمایشگاه خودرو را نیافت. یکی از دلایلی که نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب برگزار نشد هم کمبود فضای نمایشگاهی بود که یکی از دلایل آن اشغال یک سالن توسط این برنامه بود.
تقدسی نژاد در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: برای برگزاری دیگر نمایشگاه‌ها هم چنین مشکلی وجود دارد نمی‌توانیم یک سالن را در اختیار برگزار کننده‌ها قرار دهیم چرا که یک سالن را به تنهایی، برنامه تهمتن اشغال کرده است.
گفتنی است که رسالت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزاری نمایشگاه است و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و تعدد نمایشگاه های تعریف شده برای سال 1401، این نمایشگاه نیاز مبرم به استفاده از تمامی سالن‌های خود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه مجموعه شهرآفتاب تقدسی نژاد برنامه تهمتن مجموعه شهر تهیه کننده یک سالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

تشکری‌هاشمی با اشاره به اینکه ساخت خطوط مترو در شورای شهر تهران تصویب نشده است، گفت: «این موضوعات با هزینه ۱۲ میلیارد یورو برنامه‌ریزی شده است. از جمله این برنامه‌ها ساخت خطوط ۹ و ۱۱ مترو است که قرار است به این شرکت فاینانسور بدهند. البته هنوز نه بودجه آن در شورای شهر تهران تصویب شده و نه جزئیات فنی این قرارداد‌ها مطرح شده است.

او گفت: وقتی مشکلی پیش می‌آید وااسلاما سر داده و آن را به تحریم نسبت می‌دهیم که از ناپختگی است. شرکت‌های خارجی باید برای فروش این محصولات التماس کنند. اگر به ملاحظات بپردازیم منطقی‌تر است تا اینکه با استفاده از کلمه پرابهامی به نام «تحریم» همه روش‌های قانونی را زیر پا گذاشته و از هر راه غیرمتعارفی پیش برویم.

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود