Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی احمدزاده گفت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌هایی استعداد، امتیازات و تولیداتی دارد و در شرایطی که جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲(۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار می‌شود از این موقعیت استفاده کنیم.

او حکم صادرات اقلامی از محصولات تولیدی استان در بخش کشاورزی از جمله سیب، لیمو و مرکبات، گل رز، آب معدنی و تولیدات صنایع دستی و شوینده‌ها را به کشور قطر صادر کرد که گامی در جهت تعمیم روابط و بازگشایی مسیر بازاریابی و شناساندن توانمندی‌های استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار با بیان اینکه باید فرهنگ صادرات، تولید، درآمدزایی و اشتغال در استان تقویت و رونق بگیرد، می گوید: در خصوص تولیدات استان از مصرف درون استانی به برون استانی و حتی فرا ملی فکر کنیم و به فکر ایده و طرح‌های نو و دانش بنیان باشیم.

به گفته احمدزاده، از سرمایه‌گذاران به خوبی استقبال می‌کنیم، حامی آن‌ها هستیم و همه مدیران با تفکر نو برای رشد اقتصادی در ایجاد سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار از امروز پای کار باشند چرا که می‌خواهیم طرحی نوین را پایه‌گذاری کنیم.

او با اشاره به تعیین رشد ۹.۷ درصدی اقتصاد استان در سال ۱۴۰۱، می گوید: استان امسال باید به این هدف برسد که نیازمند ایجاد تفکر جدید در مدیران برای تحول در بخش اقتصادی و نهادینه کردن فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران و فرمانداران، متولیان، صاحبان و دانشمندان حوزه اقتصادی هر ایده و فکری نو و دانش بنیان برای تحول در بخش اقتصادی استان دارند آن را ارائه دهند تا در حوزه اشتغال و تولید استان به کار گرفته شود. 

به گفته احمدزاده، باید در بخش‌های اقتصادی، هدفگذاری واقعی باشد و برحسب توانمندی ها، ظرفیت ها و استعدادهای استان کار کنیم تا بتوانیم گام به گام به پیش برویم. 

او در خصوص آماده کردن تولیدات و محصولات صادراتی به کشور عمان و روسیه به عنوان کشورهای مقصد محصولات استان تاکید و می گوید: اقدامات خوبی در زمینه صادرات محصولات استان به عمان صورت گرفته که در آینده عملی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد صادرات کالا درآمدزایی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین