Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران از انتشار نتایج ارزیابی عملکرد شش ماهه دوم مناطق 22 گانه شهرداری تهران در سال 1400 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، محمد حسین شیخ حسن تصریح کرد: ارزیابی عملکرد مناطق 22 گانه  در سال 1400 با مشارکت کلیه ذینفعان انجام شد و گزارش های مرتبط منتشر و به مراجع ذیربط ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این دوره، کلیه شاخص های ارزیابی با مشارکت ارزیابی شوندگان (مناطق 22 گانه) و ارزیابی کنندگان و از طریق برگزاری کمیته های تخصصی و تبادل آراء و نیز اخذ نظرات از طریق پرسشنامه های ارسالی برای یکایک شاخص ها، مورد بازنگری قرار گرفتند، اعلام کرد سیاست ها و کلان پروژه های مورد تاکید شهردار محترم تهران نیز در کانون این بازنگری مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
وی همچنین تاکید کرد که بهبود فرآیند ارزیابی عملکرد یکی از مهمترین اهداف دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد در این اقدام بوده است.
شیخ حسن خاطر نشان کرد: ارزیابی عملکرد مناطق با هدف بررسی عملکرد مناطق با استفاده از 86 شاخص کلیدی عملکرد و در شش حوزه «درآمدی»، «خدمات شهروندی»، «نگهداشت»، «توسعه شهری»، «فرایندهای داخلی» و «رضایت شهروندان» صورت گرفته و گزارش تفصیلی و ریز داده های شاخص ها به همراه زیرشاخص ها و نحوه ارزیابی به ارزیابی شوندگان ارسال خواهد شد. همچنین به منظور بررسی نتایج ارزیابی عملکرد هر منطقه، نشست های مشترک با حضور شهردار، معاونین و مدیران منطقه تشکیل و راهکارهای بهبود مستمر در اجرای ماموریت های محوله بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.
مدیرکل پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد در پایان تاکید کرد: بهبود عملکرد کلیه واحدهای ستادی، مناطق 22 گانه و سازمان ها و شرکت های تابعه از جمله اصلی ترین اهداف دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران مناطق 22 گانه پایش برنامه شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد شوراها قابل دفاع است

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب هوشیار ظهر امروز شنبه در آئین نکوداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: مجموعه شوراها برآمده از نظام مردم سالاری دینی بوده و از درون مردم رشد یافته و به عنوان نماینده مردم در ارکان دولت اسلامی حضور دارند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی پنج مرحله اعم از حکومت اسلامی و دولت اسلامی و در نهایت دنیای اسلامی تدوین شده بود و امروز باید جایگاه خود در ارکان دولت اسلامی را ارزیابی کنیم.

هوشیار شوراهای اسلامی شهر را در تراز انقلاب عنوان کرد و گفت: تمام این اصول اسلامی، منشوری است که امیرالمؤمنین علی (ع) نیز در نهج البلاغه اعلام کرده است. با وجود اینکه نمی‌توان مدعی ادامه روش امام علی (ع) شد ولی می‌توان در راستای همان مسیر گام برداشت.

شهردار تبریز عملکرد شوراها را قابل دفاع ارزیابی کرد و گفت: هر میزان بتوان جهت شفافیت در امور تلاش کرده و شفافیت در مسائل اعمال شود به همان اندازه نیز پیشبرد امور تسهیل می‌یابد.

وی از روز شوراها به عنوان فرصتی برای تطبیق و ارزیابی عملکرد این نهاد نام برد و تصریح کرد: شوراهای اسلامی در سطح کشور خواستار تفویض امور حاکمیتی به مردم هستند و باید در نهاد سیاستگذاری بالادستی این تفویض اختیار به شوراهای اسلامی رخ دهد.

هوشیار ادامه داد: به عبارتی باید دولت به سمت موضوعات حاکمیتی رفته و ما نیز پیگیر امور جزئی خواهیم بود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر رویکرد شهرداری‌ها از خدماتی به فرهنگی و اجتماعی، اظهار کرد: امروزه در شهرها با مشکلات اجتماعی بسیاری روبرو هستیم و باید شهر را برای زیست مومنانه شهروندان آماده کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 6090103

دیگر خبرها

  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد