Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای معاونین از ابلاغ دستورالعمل جامع فعالیت‌های تابستانی به شهرستان‌‌ها و مناطق تا 18 خرداد ماه خبر داد.

 به گزارش  خبرنگارآریا دفترمازندران درساری،"محمد شعبانی" در جلسه شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: بر اساس مذاکرات انجام شده درصدد هستیم در تاریخ 18 خرداد یک گردهمایی را جهت انجام کارگاه توجیهی باحضور تمام مجریان فعالیت‌های تابستانی از جمله معاونین پرورشی، مدیران کانون‌ها و دارالقرآن‌ها در اردوگاه بادله برگزار کنیم تا در این کارگاه توجیهی همه حاضران به ارائه برنامه‌ها و نقطه نظراتشان در خصوص فعالیت‌های تابستانی بپردازند و جزء به جزء فعالیت‌های تابستانی آنجا بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه تابستان پیشرو اولین تابستان بعد از کرونا است بیان کرد: این تابستان از چند جهت اهمیت بسیار زیادی دارد که بخشی از آن بر می‌گردد به آسیب‌های اجتماعی و بخش دیگر بر می‌گردد به روحیه عمومی مردم بعد از کرونا که ما در این راستا به منظور افزایش رغبت خانواده دانش‌آموزان برای حضور دانش‌آموزان در اردوگاه‌ها به دنبال کاهش مبالغ ورودی اردوگاه‌ها و کانون‌ها هستیم.

 شعبانی با بیان اینکه اوقات فراغت فصل فراموش نشدنی در زندگی انسان است افزود: بدین منظور در مرحله نخست برنامه‌های جامع فعالیت‌ها را از حوزه‌ها دریافت و سپس ابلاغ می‌کنیم و این اقدام موجب می‌شود که مدیر شهرستان دچار سردرگمی نشود و از آنجا که دبیری فعالیت‌های تابستانی در حوزه پرورشی است در قالب برنامه جامع تابستانی دستورالعمل را با شهرستان و مناطق ابلاغ می‌کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت نقش برگزاری اردوها در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در این زمینه تاکنون 400 دانش‌آموز در معرض آسیب اجتماعی شناسایی شدند که به دنبال برگزاری اردو متمرکز برای این دانش‌آموزان در اردوگاه بادله هستیم تا با حضور در اردوگاه بادله از کارگاه آموزشی، شادی و نشاط، استعدادیابی و اساتید برتر بهره‌مند شوند در واقع با این اقدام می‌توانیم یک واکاوی خوب از مشکلات دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه نشین داشته باشیم

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ابلاغ فعالیت های تابستانی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند