Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت فاجعه ریزش ساختمان متروپل آبادان به خانواده جانباختگان و مردم شریف آبادان گفت: حضور میدانی و حس همدلی و تعاون مردم در آبادان تسلی بخش این غم سترگ است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، آقارضا فتوحی امروز نهم خرداد ماه ضمن عرض تسلیت مجدد نسبت به فاجعه ریزش ساختمان متروپل آبادان به خانواده جانباختگان و مردم آبادان و استان خوزستان، اظهار کرد: حضور میدانی و حس همدلی و تعاون مردم آبادان تسلی بخش این غم سترگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند منان برای جان باختگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر عظیم خواستارم.

او گفت: امیدوارم افرادی که در حادثه آسیب دیده اند هر چه سریع تر سلامتی کامل را به دست آورده و به زندگی طبیعی بازگردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان افزود: چند روزی که در شهرستان آبادان مستقر و به صورت میدانی شاهد ماجرا بودم مهمترین رخدادی که به چشم می آمد حضور، حس همدلی و تعاون بین مردم آبادان بود.

فتوحی بیان کرد: شاهد بودم که همراه با نیروهای امدادگر، دستگاه ها و نهادهای مشغول به آواربرداری و خدمات رسانی، مردم خودجوش و بدون هیچ گونه چشم داشتی شبانه روزی حتی از ۱۲ شب تا طلوع آفتاب به خدمات رسانی، توزیع آب و غذا و پشتیبانی از نیروهای فعال و امداد رسان می پرداختند.

او تصریح کرد: یکی از موضوع هایی که در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان نباید از آن غافل شد، این موضوع است که در این شرایط سخت، به دلیل تعطیلی و عدم امکان تردد، حضور مردم و خریداران، عملاً کسب و کار کسبه چند روزی مختل شده است.

معاون استاندار خوزستان با بیان اینکه در استان خوزستان و بالاخص آبادان و خرمشهر پس از گذشت چندین سال از پایان جنگ تحمیلی هشت ساله، همچنان آثار و صدمات ناشی از جنگ بر پیکره این شهرها وجود دارد، اضافه کرد: البته وقوع چنین مسایلی همانند ریزش ساختمان متروپل، ریسک سرمایه گذاری را بالا خواهد برد و مولفه های محیط کسب و کار که بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار در یک منطقه است با چنین موضوع هایی به خطر می‌افتد.

فتوحی تاکید کرد: لذا تمام دستگاه های مرتبط باید برای جلوگیری از تکرار چنین وقایعی، اهتمام ویژه بورزند.

او ادامه داد: شهرستان آبادان پتانسیل های بسیار زیادی در حوزه نفت ، صنعت، کشاورزی از جمله نخیلات، صنایع تبدیلی، تکمیلی و شیلات، تجارت، اقتصاد دریا و… دارد و باید بتوان از این پتانسیل ها در زمینه بهبود کسب و کار، رونق اقتصادی و ایجاد و توسعه اشتغال پایدار چه در مناطق شهری و چه در روستاها استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در پایان افزود: امید است با یاری خداوند متعال، دیگر شاهد رخ دادن چنین حوادث تلخی که باعث جریحه دار شدن احساس  عموم مردم شده است، نباشیم./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آبادان تسلیت فاجعه ساختمان متروپل آبادان خانواده جانباختگان مردم استان خوزستان همدلی تعاون تسلی خداوند حادثه آسیب زندگی هماهنگی اقتصادی امدادگر آواربرداری آب غذا تعطیلی کسب و کار کسبه خرمشهر جنگ تحمیلی ریسک سرمایه گذاری مولفه بستر اشتغال منطقه پتانسیل نفت صنعت کشاورزی نخیلات صنایع شیلات تجارت اقتصاد دریا توسعه شهری روستا حوادث اشتغال سرمایه گذاری استانداری خوزستان معاونت امور اقتصادی مولفه ریزش ساختمان متروپل استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!