Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، واگذاری یا عدم واگذاری امتیاز تیم فوتبال برق شیراز در یکی دو روز گذشته خبرساز شد و اظهارات ضد و نقیض مالکان قدیم و جدید این تیم جالب توجه است.

به گونه ای که مالک جدید تیم برق شیراز از واگذاری امتیاز این تیم به صورت قانونی و کامل خبر می دهد در حالی که مالک پیشین تیم برق می گوید واگذاری امتیاز برق انجام نشده است!

امین رضا آرام فر، مالک جدید تیم برق شیراز در گفت و با خبرگزاری فارس در این باره اظهار داشت: پس از چندین جلسه گفت و گو و توافق، امتیاز تیم برق شیراز شامل تمام حقوق مادی و معنوی از جمله تیم امید، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، فوتسال و فوتبال و همچنین برند و تیم های تحت پوشش با مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان از مالک قبلی به صورت رسمی و قانونی خریداری شده است  و قراداد با وکالت بلاعزل به صورت رسمی ثبت شده و قرار بر این شد مالک قبلی حتی نامی از برق را نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرام فر افزود: درصد قابل توجهی از مبلغ نیز به مالک قبلی پرداخت شده و درصد جزئی باقی مانده با توجه به حکم قضایی و شکاتی که مالک قبلی دارد پس از رفع، پرداخت می شود.

وی ادامه داد: از سال های گذشته بدهی های زیادی نیز در باشگاه وجود دارد و همچنین این تیم در مراجع فوتبالی پرونده هایی دارد که در صدد رفع آن هستیم.

مالک جدید باشگاه برق بیان کرد: برای شروع کار قصد داریم تا با خرید امتیازی از لیگ 2 کشور در رده سنی بزرگسالان در فصل جدید استارت بزنیم و امیدواریم تا با کمک بزرگان تیم برق مجددا احیا شود.

آرام فر همچنین گفت: غلامرضا آبهشت از این پس به عنوان مدیرعامل باشگاه برق شیراز خواهد بود و تمامی مسائل باشگاه زیرنظر وی انجام خواهد شد.

آبهشت: خرید تیم برق در دفتر اسناد رسمی ثبت شده است

در ادامه با غلامرضا آبهشت گفتگو کردیم و او با ارائه توضیحاتی اظهار داشت: با مذاکراتی که با برق منطقه ای فارس داشتیم با توجه به اینکه زمینی برای تمرین نداشتیم قرار شد تا برای شروع کار از مجموعه ورزشی برق استفاده کنیم.

غلامرضا آبهشت افزود: خرید برق به صورت قانونی انجام شده و در دفتر اسناد رسمی ثبت شده است.

وی گفت: تا کنون سابقه نداشته که استانداری این چنین حامی ورزش باشد و جا دارد از حمایت های استاندار فارس برای احیای برق تشکر کنیم.

آبهشت ادامه داد: پس از خرید امتیاز لیگ دو با قدرت رقابتها را آغاز می کنیم و برای احیای تیم برق برنامه ای مدون و بلند مدت داریم.

مالک پیشین برق: تیم همچنان در اختیار من است

در این راستا اما باهادی شیروانی، مالک پبشین تیم برق شیراز تماس گرفتیم و وی اظهار کرد که معامله ای انجام نشده و امتیاز برق همچنان در اختیار من است.

وی گفت: زودی اسناد و مدارک خود را به مراجع قضایی ارائه خواهم داد.

شیروانی افزود: برای فصل جدید نیز در رقابتهای دسته دو شرکت خواهیم کرد و حتی سرمربی تیم را هم مشخص کرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس: در روند احیای برق باید وزارت نیرو متولی اصلی شود

در ادامه این موضوع را از مدیرکل ورزش و جوانان فارس جویا شدیم و حیدر صفرپور گفت: تیم برق تیمی ریشه دار و پرهوادار است که همه استان دوست دارند این تیم احیا شود.

وی افزود: اما در احیای آن به نظر من باید وزارت نیرو متولی اصلی شود و اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز در چارچوب اختیارات خود همانند سایر تیم ها و رشته های ورزشی برق را نیز حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش و جوانان هوادار برق شیراز واگذاری امتیاز تیم برق شیراز مالک قبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!