Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ترابی در بازی دیشب موفق نشد پاس گلی برای هم تیمی هایش ساخته و پرداخته کند

مهدی ترابی همچنان در رتبه دوم جدول بهترین پاسورهای لیگ در تعقیب سعید صادقی است.

به گزارش طرفداری، مهدی ترابی در اکثر هفته ها بالاتر از سعید صادقی رقابت تنگاتنگی با محسن آذرباد بازیکن مس رفسنجان برای عنوان آقای پاس گل داشت و جالب این که در همین هفته های آخر سعید صادقی با ارسال پاس های میلیمتری و گره گشای خود توانست با 14 پاس گل، ترابی و آذرباد را پشت سر گذاشته و به تنهایی در صدر جدول مهندس های لیگ قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان غیبت ترابی در چند بازی و ناکامی او در ارسال پاس گل در بازی دیشب برابر پدیده و بازی نیمه تمام با تراکتور باعث شد او همچنان با 11 پاس گل در تعقیب صادقی باشد. به نظر می رسد بازی با فجرسپاسی به عنوان بازی 30 ام پرسپولیس در لیگ 21، آخرین فرصت ترابی برای رسیدن به صادقی است. او باید در این بازی سه پاس گل بدهد و البته صادقی هم در بازی آخر گل گهر مقابل ذوب آهن موفق به ارسال پاس گل برای هم تیمی هایش نشود، کاری که البته بسیار سخت و غیر ممکن به نظر می رسد اما به هرحال در فوتبال شدنی است.

البته ذکر این نکته ضروری است این احتمال وجود دارد مهدی ترابی اصلا در این بازی پرسپولیس را همراهی نکند و در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد، البته اگر کادرفنی پرسپولیس موافقت کند.

اخبار داغ 

تبریک استفانو پیولی، سرمربی قهرمان سری آ‌ به استقلال / فیلم فرهاد، برادرش را بخشید/ حضور مجیدی در جشن قهرمانی استقلال حمله هواداران خشمگین سن اتین به سمت بازیکنان پس از سقوط به لیگ2 فرانسه / عکس شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه کیلیان ام باپه در جشن قهرمانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی ترابی سعید صادقی پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون مبارزه با عوامل خسارتزا در سطح ۲۴۶ هزار هکتار از مزارع غلات استان انجام شده است که ۲۶۱ هکتار آن مربوط به بیماری برگی زنگ زردگندم است.

فرشته صادقی نسب افزود: باتوجه به شرایط جوی مناسب برای ایجاد وگسترش بیماری برگی بویژه زنگ زرد گندم در مزارع غلات استان، لازم است کارشناسان شبکه مراقبت ضمن پایش دقیق مزارع، درصورت مشاهده بیماری هرچه سریع‌تر اطلاع رسانی لازم را در خصوص  کانون کوبی و سمپاشی  مزارع با سموم توصیه شده به کشاورزان انجام دهند.

صادقی نسب اظهارکرد:  با توجه به نقش بیماریها در کاهش عملکرد محصول، عملیات مبارزه  بایستی با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و در اسرع وقت انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی مناسب از وارد آمدن خسارت به مزارع جلوگیری شود.

صادقی نسب اضافه کرد: عملیات ردیابی و پایش در مزارع همچنان ادامه دارد و توصیه های مدیریتی لازم توسط کارشناسان به کشاورزان انجام  می گیرد.

دیگر خبرها

  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی